søndagsengel? Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Har noen et hotell i Fredrikstad eller Sarpsborg å anbefale til bryllupsnatten? Har foreløpig bare funnet ut at Hotell Victoria har bryllupssuite, vil gjerne vite om det finnes andre før jeg bestiller!
Gjest Harry's kvinne Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Sjekk gjerne ut dobbeltrommene og businessrommene også, de kan ofte være minst like fine og mye billigere fordi de ikke kalles suiter. Jeg har kikket litt og faktisk sett "vanlige rom" som er finere enn bryllupssuitene, man får uansett litt ekstra service når man er nygift Britannia i Trondheim har for eksempel også "kunstnerrom" som er ekstra fine...
Mistyen Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Quality hotellet i Sarpsborg, det som ligger ved E6.
søndagsengel? Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2005 Quality hotellet i Sarpsborg, det som ligger ved E6. Har du sett bryllupssuiten? Fin? vet du noe om pris ol? (kan ringe selv altså :oops: )
Mistyen Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Ja, vi var og så på den, bestilte også, men så bestemte vi oss for å dra hjem istedet. Vi hadde jo "nytt" hus som ingen av oss hadde bodd i Flott suite, men jeg husker ikke prisen :oops:
Cathie Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 hotall city har vel De har i alle fall fine "vanlige rom" Bodde der for et par år siden da men :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå