AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Hei! mine to forreste tenner er lengre enn de andre. Er ikke super stor forkjsell, men er en centimer forksjell ca. Noe som er synlig da jeg snakker i videoer foreksempel, eller ler. mitt spørsmål er! Kan man gjøre tennene kortere? Av tannlegen liksom? At de feks skraper dem mindre? Siden de er lang. At alle blir like lange liksom og hvor mye koster det evt? Ca Anonymkode: d8d90...7b2
Veslefrikk Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Ikke superstor forskjell... 1 cm er kjempestor forskjell! Nekter å tro at det kan være så mye. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 6 minutter siden, Veslefrikk skrev: Ikke superstor forskjell... 1 cm er kjempestor forskjell! Nekter å tro at det kan være så mye. Altså, med andre ord jeg har dårlig selvtillit av det. For jeg har sett folk med en stabil linje, og syntes derfor mine tenner ikke er pene. SP vil bare skrape bort litt Anonymkode: d8d90...7b2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Viss du har en cm forskjell, er det veldig stort. Dette kan du selvsagt gjøre noe med, kommer også ann på hvor gammel du er. Om du er under 18 må du ha samtykke fra dine foreldre. Ta kontakt med offentlig og privat tannlege og sjekk opp pris. Har en tante som har gjort dette inngrepet. Det de gjorde var å slipe ned fortennene ganske mye, deretter festet de fasetter oppå de gamle fortennen (altså nye falske fortenner). Resultatet ble kjempe bra. Anonymkode: d3618...763
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 1 cm er ikke bare litt forskjell. Har aldri tannlegen sagt noe på det? Den ene tanna som er 1 cm lengre må jo være til store problemer for deg 😳 Med mindre du mener 1 millimeter da, det høres hvertfall mer logisk ut. Anonymkode: 375fb...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå