Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså her kjøper vi malerutstyr for flere hundre kroner, og ansatte kommenterer på min "morsomme" kommentar om at 6 åringen min drømmer om å bli verdensberømt kunstner (ja, hvem har vel ikke drømt om det når de er små, de har da nok av år å få litt mer seriøse drømmer....) - så svarer hun med at det ikke er fint nok yrke og at de tjener altfor lite... duh det vet da alle, men at man kommenterer at ungen på 6 skal bli kunstjer, så erdet jo ikke seriøst ment da, bare at hun har ambisjoner - det er jo litt morsomt i den alderen.

Jaja, var en ung jente dette, sikkert student :)

Anonymkode: 86e65...5de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vebjørn Sand, Marianne Aulie og Aune Sand tjener da sikkert nok til salt i maten tror jeg. :Nikke: 

Noen er desverre slik at de tar alt 100% bokstavelig talt og måååå kommentere eller "rette" på den som kanskje bruker ironi, metafor, en liten under eller overdrivelse eller for gudsskyld humor. Voksne som barn. Har ikke sansen for slike folk og blir alltid litt matt og oppgitt når jeg treffe på slike.

Skal kjøpe et bilde malt av ditt barn.

Skrevet
På 8.7.2017 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Altså her kjøper vi malerutstyr for flere hundre kroner, og ansatte kommenterer på min "morsomme" kommentar om at 6 åringen min drømmer om å bli verdensberømt kunstner (ja, hvem har vel ikke drømt om det når de er små, de har da nok av år å få litt mer seriøse drømmer....) - så svarer hun med at det ikke er fint nok yrke og at de tjener altfor lite... duh det vet da alle, men at man kommenterer at ungen på 6 skal bli kunstjer, så erdet jo ikke seriøst ment da, bare at hun har ambisjoner - det er jo litt morsomt i den alderen.

Var det frekt? Er det det du mener er en frekk ansatt? Herrejesus. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Var det frekt? Er det det du mener er en frekk ansatt? Herrejesus. 

Nå oppfører du deg :nei:

Anonymkode: 724de...bbb

Skrevet
På 7/8/2017 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Og denne dama jobber i en butikk?Sist jeg sjekket var det verken en fin jobb og de tjener ikke allverden heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...