Gå til innhold

Skrive et brev til kusinen min på bryllupsdagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en kusine som skal gifte seg i Italia i sommer, og hun har veldig stor familie - særlig søskenbarn, i motsetning til brudgommen. Hun har besluttet å kun invitere tanter og onkler, og dette forstår jeg veldig godt. Nå har det seg sånn at bruden og jeg har hatt et veldig nært forhold fra vi var små, vi er begge 27 år, og jeg vet at det har vært tema at jeg skulle bli invitert. Jeg har veldig stor respekt for at et bryllup er brudeparets dag og at alle beslutninger er deres frie valg, derfor har jeg aldri vært noe som helst bitter for å ikke bli invitert, i tillegg hadde jeg nok følt litt på om jeg skulle vært det eneste søskenbarnet... Likevel føler jeg at dette er en så stor dag for ei jente jeg er veldig glad i skulle så klart ønske at jeg kunne delt den med henne. Jeg har derfor tenkt litt på om jeg skal skrive et fint brev til henne som foreldrene mine kan gi henne dagen før bryllupet for å fortelle henne hvor mye jeg ønsker henne en perfekt dag og at jeg ønsker de all lykke med ekteskapet. Er dette en god ide? Hvordan får jeg uttrykt at det kun er av godhet og ikke et stikk til at jeg ikke ble invitert? Tar imot alle tips, på forhånd takk:)

Anonymkode: fc540...39c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er en god idè. Du virker ikke bitter hvis du unngår fraser som "skulle ønske jeg var der og delte dagen med deg."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...