Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker softis. Men det er en ting jeg alltid har lurt på, finnes det egentlig mere en to typer?? Reklame fra Henning onstad og diplom is overalt. Men jeg synes Isene smaker annerledes og har annen konsistens. Er det bare innbildning? 

Anonymkode: b24ff...2ca

Skrevet

Det kan hende at maskinene har ulik temperatur kanskje? Det finnes også softis fra Kulinaris, den er kjempegod :)

• Liker 1
Skrevet

Det har vel også med hvordan isen blandes antar jeg (så vidt meg bekjent lages softis av en miks, og hvis man er litt gjerrige i blandingsforholdet regner jeg også med at smaken endres)? Jeg opplever ihvertfall at typiske steder som er svært populære på isfronten gjerne også har softis med god og fyldig smak, at det ikke er spart på noe for å si det på den måten. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

For ikke å snakke om hvor ofte maskinene rengjøres. Texaneren Marvin Zindler pleide å ha en slik restaurant-sjekk i Houston, TX. Rett som det var ropte den godeste Zindler ut - gjerne akkompagnert av dramatisk musikk - følgende idet bilde av soft-is-maskinen på en restaurant ble vist: "SLIME IN THE ICE MACHINE". 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

For ikke å snakke om hvor ofte maskinene rengjøres. Texaneren Marvin Zindler pleide å ha en slik restaurant-sjekk i Houston, TX. Rett som det var ropte den godeste Zindler ut - gjerne akkompagnert av dramatisk musikk - følgende idet bilde av soft-is-maskinen på en restaurant ble vist: "SLIME IN THE ICE MACHINE". 

Tja det er USA. Var i går på vei hjem og ville  gjerne ha en soft is. Vi stoppet på tre bensin stasjoner og på alle tre vasket de maskinen så tror ikke helt på det der. Er nok rutiner der.. 

Anonymkode: b24ff...2ca

AnonymBruker
Skrevet

Den beste softisen er den hjemmelagede til Pascal. Den er fantastisk god og toppet med strøssel og en macron så blir det helt ubeskrivelig. 

Anonymkode: 4f00e...2c5

Skrevet

Kall meg gjerne ukulinarisk , men jeg synes faktisk softisen på Ikea er best :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...