jasså Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 om din mann/dame hadde holdt det skjult for deg? http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...ticle943101.ece
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Nå var de jo separert, så jeg skjønner mannen godt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Er det så mye å godta da? Man kan vel ikke annet?
Minerva Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 De ble separert for 3 år siden, så jeg ser ikke hvorfor han skulle informere henne om dette....
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Sier det samme som andre: De var jo separert i tre år før han vant da. Og i tillegg så fikk jo eks-kone og sønn en del millioner de også, selv om han fikk mesteparten. Han har sikret at både sønn og eks-kona lever veldig godt resten av livet uansett.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Hadde ikke følt at han hadde medleplikt for meg, om vi hadde vært separert i 3 år. Syns han var snill som ga henne såpass mye penger.
Saeria Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hadde ikke følt at han hadde medleplikt for meg, om vi hadde vært separert i 3 år. Syns han var snill som ga henne såpass mye penger. Det synes jeg også.
Gjest gabrillle Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 hun fortjente nix av alle de millionene hun fikk. separert i 3 år, klart hun ikke fortjener noe! hadde de vært separert 1 dag, hadde hun heller ikke fortjent noe!
ella.P Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Hadde ikke følt at han hadde medleplikt for meg, om vi hadde vært separert i 3 år. Syns han var snill som ga henne såpass mye penger. Her må jeg si meg enig med Madam Felle - de hadde tross alt vært separert i 3 år. Syns det var snilt av ham.
Murf Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 som de andre sier, de har vært separert i 3 år. Hadde mannen skilt seg PGA at han vant i lotto og ikke ville dele, så blir det jo litt korny... M
*SOL* Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Jeg hadde gjordt det samme som han. Synes han var snill som gav henne litt.
iselhek Skrevet 8. januar 2005 #14 Skrevet 8. januar 2005 Jeg hadde gjordt det samme som han. Synes han var snill som gav henne litt. synes jeg også.
Gjest Gjesten Skrevet 8. januar 2005 #15 Skrevet 8. januar 2005 Han var snill som ga henne litt ja, men den siste setningen "- Hun har fått penger også så hun kan oppdra sønnen min, og jeg føler at jeg har bidratt, sier han." gjorde meg heilt ærleg litt kvalm... Han er stolt over at han har bidratt til oppdragelsen av sin eigen unge!! WOW!!!
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #16 Skrevet 8. januar 2005 De var seprarert så han plikter ikke å fortelle henne dette. Jeg er også enig i at han var snill som ga eks kona si litt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #17 Skrevet 8. januar 2005 Han gjorde vel det enhver DAME også hadde gjort tenker jeg. Og de var jo tross alt separert. Hun fikk da penger nopk til å leve et bekymrinsløst liv. SMART VAR HAN I ALLE FALL!!!
fiesta Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 Så lenge de er skilt så må han ikke fortelle det til kona. Det er jo tross alt 3 år siden
koldbruna Skrevet 8. januar 2005 #19 Skrevet 8. januar 2005 Hadde ikke følt at han hadde medleplikt for meg' date=' om vi hadde vært separert i 3 år. Syns han var snill som ga henne såpass mye penger.[/quote'] Vil si meg enig med deg ja. Koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå