AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Datet en fyr i en måned som jeg liker veldig godt. Men jeg tror ikke han er over eksen. Han gjorde det slutt med for et halvt år siden, men de har vært fuckfriends helt til han traff meg. Slette hun fra snap,facebook og Instagram. Men legger merke til at han nevner hun en del. Han har beklager seg for dette flere ganger, men han slutter ikke!! Og når vi var ute på byen sammen så han henne, hun satt og snakket med en fyr. Fått en mistanke om at han ble sjalu, så jeg snoket litt på mobilen hans, får lov til det. Der så jeg at han hadde skrevet til henne at han savnet hun. Hun har lest den, men ikke svart. Anonymkode: 38b09...400
wintergirl Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Du fortjener vel en som har deg som nummer 1. Dumt å hoppe inn i et nytt forhold hvis man ikke er over exen. Hva tenker du å gjøre? 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 12 minutter siden, wintergirl skrev: Du fortjener vel en som har deg som nummer 1. Dumt å hoppe inn i et nytt forhold hvis man ikke er over exen. Hva tenker du å gjøre? Vet ikke.. Spørre han rett ut kanskje, men er redd for at jeg skremmer han vekk. Plager meg at hun er eksen hans også. Hun er pen og alle liker hun Anonymkode: 38b09...400
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Jeg får så vondt av deg når du skriver du er redd for å skremme ham vekk. Når han skriver til eksen at han savner henne, er han egentlig ikke hos deg. Og dessuten er han en klyse som går bak ryggen din slik. Anonymkode: 22b52...9c0 3
wintergirl Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke.. Spørre han rett ut kanskje, men er redd for at jeg skremmer han vekk. Plager meg at hun er eksen hans også. Hun er pen og alle liker hun Anonymkode: 38b09...400 Kjære deg. Du er sikkert pen du også og mange menn vil nok gjerne bli kjent med deg. Hvorfor nøye deg med en som tydeligvis har hjertet hos exen? Hadde aldri taklet det selv. Du kan få en som har deg som den eneste, du vet det ? Men det er ikke lett dette. Eller du bare må ta en prat med han. Tåler han ikke det, så er han deg ikke verdig. Lykke til. Ønsker deg det beste 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Hvorfor er du redd for at du skremmer han vekk ved å spørre han? Han har jo egentlig skremt deg vekk ved å snakke så mye om eksen og skrive til og med at han savner hun, du er bare dum som fortsatt lar deg sitte fast i nettet hans.... Anonymkode: 0e58a...d8c 1
katee Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Hallo. Du er en rebound og han gidder ikke engang å skjule det. Nå er det opp til deg om du vil være med på leken og å tåle steken eller om du vil kutte han ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 4 timer siden, katee skrev: Hallo. Du er en rebound og han gidder ikke engang å skjule det. Nå er det opp til deg om du vil være med på leken og å tåle steken eller om du vil kutte han ut. This Anonymkode: 0e58a...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå