Blackbird Skrevet 7. juli 2017 #1 Del Skrevet 7. juli 2017 Besøkte en veldig nær venninne i kveld. Vi er som søstre. Vet at hun ser dårlig uten briller. Hun er litt vel avslappet med renhold sånn generelt, men tar noen skippertak-særlig når det kommer gjester. Idag når jeg skulle på do var det skittent på doringen, rett og slett mensblod (!)😳 Jeg antok at hun ikke hadde sett det (da vet jeg hun hadde fjernet det), så jeg vasket doringen og så sa jeg det til henne etterpå.... litt for å gi henne en liten smekk, sånn bestiser imellom. Tror hun døde litt....🤣😜 Vi snakket litt om at "sånt pleier man vel egentlig holde kjeft om"...🙃 Så ble litt nysgjerrig... ville DU sagt/gjort noe i tilsvarende situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Del Skrevet 7. juli 2017 Nei, jeg ville bare ha fjernet det og ikke sagt noe (som jeg også har gjort hos en venninne). Men dersom rot og skittenhet er et problem hadde jeg nok vurdert din metode. Anonymkode: 9f767...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Del Skrevet 8. juli 2017 Det hadde jeg ansett som en forglemmelse og holdt kjeft. Alle kan gjøre en feil og man behøver virkelig ikke å gni det inn. Anonymkode: f9f66...b05 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Del Skrevet 8. juli 2017 Enn når jeg overnattet hos svigers og tre (!!) morninger på rad var det smurt bæsj på doseteringen. Som om noen hadde bommet også satt seg på det!? Merkelige greier. Måtte bare vaske det bort da, ville ikke at noen skulle tro det var meg. Sa det til samboer som sa det til dem, og de mistenkte meg! Altså ja jeg dreit på kanten, vasket det av og fortale det til han!? Ja særlig. I dette tilfelle var det sikkert ett uhell da. Anonymkode: 77d17...a0e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Del Skrevet 8. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn når jeg overnattet hos svigers og tre (!!) morninger på rad var det smurt bæsj på doseteringen. Som om noen hadde bommet også satt seg på det!? Merkelige greier. Måtte bare vaske det bort da, ville ikke at noen skulle tro det var meg. Sa det til samboer som sa det til dem, og de mistenkte meg! Altså ja jeg dreit på kanten, vasket det av og fortale det til han!? Ja særlig. I dette tilfelle var det sikkert ett uhell da. Anonymkode: 77d17...a0e Hørest ut som de holder på å bli litt glemsomme, disse foreldrene hans? Anonymkode: 52c3f...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Del Skrevet 8. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørest ut som de holder på å bli litt glemsomme, disse foreldrene hans? Anonymkode: 52c3f...a0c Tja de var begge tidlig 40-årene på den tiden. Jeg tenkte kanskje noen hadde gått i søvne Anonymkode: 77d17...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Del Skrevet 8. juli 2017 10 timer siden, Blackbird skrev: Besøkte en veldig nær venninne i kveld. Vi er som søstre. Vet at hun ser dårlig uten briller. Hun er litt vel avslappet med renhold sånn generelt, men tar noen skippertak-særlig når det kommer gjester. Idag når jeg skulle på do var det skittent på doringen, rett og slett mensblod (!)😳 Jeg antok at hun ikke hadde sett det (da vet jeg hun hadde fjernet det), så jeg vasket doringen og så sa jeg det til henne etterpå.... litt for å gi henne en liten smekk, sånn bestiser imellom. Tror hun døde litt....🤣😜 Vi snakket litt om at "sånt pleier man vel egentlig holde kjeft om"...🙃 Så ble litt nysgjerrig... ville DU sagt/gjort noe i tilsvarende situasjon? SSer dårlig uten briller? Hun kan se veldig dårlig. Vær hjelpsom å si fra til de som ser dårlig Anonymkode: f5c53...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Del Skrevet 8. juli 2017 Ja jeg ville sagt fra om det var en av bestevennindene mine eller litt utenfor bestevenninde. "Døh, kanskje vaske doen litt oftere , fullt av mensblod og kalk der " Anonymkode: abf38...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Del Skrevet 8. juli 2017 Jeg ville tørket det vekk, og lagt dopapir på ringen før jeg satte meg ned. Men jeg hadde ikke sagt noe til venninnen. Litt ufint. Anonymkode: 6b7f6...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå