AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Har de siste månedene fått småkviser i ansiktet. De er går fra kinnbena ned til haken, altså er de på hele kinnet. Jeg har (underlig nok) ikke fått noen i pannen eller på nesen. Jeg er 23 år, og har aldri vært plaget med kviser eller uren hud tidligere. Har dere noen tips eller tanker om hvorfor de har kommet? Anonymkode: afb5d...e10
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Om det et minikviser(nuppelignende) så anbefaler jeg differin. Jeg slet med det i en periode på 2-3 år ca. #krysseraltforåikkefådetigjen Jeg aner ikke hva det kommer av. Jeg hadde det periodevis, og det klødde litt. Jeg har en mistanke om at det har noe med klima,alkohol,røyk,mat eller allergi å gjøre. Jeg hadde det i en periode der jeg drakk 1-3 dager i uka.. Ellers går jeg på Diane p-pille, noe som føkker en del med hormonene. Anonymkode: 5e468...952
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 På 8.7.2017 den 2.12, AnonymBruker skrev: Om det et minikviser(nuppelignende) så anbefaler jeg differin. Jeg slet med det i en periode på 2-3 år ca. #krysseraltforåikkefådetigjen Jeg aner ikke hva det kommer av. Jeg hadde det periodevis, og det klødde litt. Jeg har en mistanke om at det har noe med klima,alkohol,røyk,mat eller allergi å gjøre. Jeg hadde det i en periode der jeg drakk 1-3 dager i uka.. Ellers går jeg på Diane p-pille, noe som føkker en del med hormonene. Anonymkode: 5e468...952 Ja, det er snakk om nuppelignende minikviser! Hvor ofte og i hvor stor mengde brukte du differin? Anonymkode: afb5d...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå