Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste månedene fått småkviser i ansiktet. De er går fra kinnbena ned til haken, altså er de på hele kinnet. Jeg har (underlig nok) ikke fått noen i pannen eller på nesen. Jeg er 23 år, og har aldri vært plaget med kviser eller uren hud tidligere. Har dere noen tips eller tanker om hvorfor de har kommet?

Anonymkode: afb5d...e10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det et minikviser(nuppelignende) så anbefaler jeg differin. Jeg slet med det i en periode på 2-3 år ca. #krysseraltforåikkefådetigjen

Jeg aner ikke hva det kommer av. Jeg hadde det periodevis, og det klødde litt. Jeg har en mistanke om at det har noe med klima,alkohol,røyk,mat eller allergi å gjøre. Jeg hadde det i en periode der jeg drakk 1-3 dager i uka.. 

Ellers går jeg på Diane p-pille, noe som føkker en del med hormonene.

Anonymkode: 5e468...952

AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2017 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Om det et minikviser(nuppelignende) så anbefaler jeg differin. Jeg slet med det i en periode på 2-3 år ca. #krysseraltforåikkefådetigjen

Jeg aner ikke hva det kommer av. Jeg hadde det periodevis, og det klødde litt. Jeg har en mistanke om at det har noe med klima,alkohol,røyk,mat eller allergi å gjøre. Jeg hadde det i en periode der jeg drakk 1-3 dager i uka.. 

Ellers går jeg på Diane p-pille, noe som føkker en del med hormonene.

Anonymkode: 5e468...952

Ja, det er snakk om nuppelignende minikviser! Hvor ofte og i hvor stor mengde brukte du differin? :)

Anonymkode: afb5d...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...