Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For tiden er jeg i kontakt med en potensiell date/venn eller hva man skal definere det som. Vi har ikke truffet hverandre enda, men hittil har kontakten vært grei. Problemet er at personen virker å ha en noe ambivalent tilnærming til det å faktisk skulle møtes. Dette gjør meg litt usikker på hva vedkommende vil. Prøver å vise tilstrekkelig interesse og initiativ selv, samtidig som jeg forsøker å kaste ballen over til vedkommende. På den ene siden virker hun interessert i å treffes, på den andre siden virker det som om noe er galt.

Hvis det er slik at hun har mistet interessen for meg, kun trenger litt mer tid eller bare vil være en venn, hadde det vært fint om det kom frem i klartekst. Nå går det i vage, tåkete svar og en viss passivitet når det kommer til denne saken, akkurat som om hun ikke vil/klarer å forholde seg til akkurat den biten, eller ikke ser noe av dette på det som et alternativ i det hele tatt. Altså at hun har fått kalde føtter, eller at hennes intensjoner var en helt annen enn den jeg har fått med meg.

Er så redd for at jeg bare driter meg loddrett ut, og ender opp i en slags alternativ "Elsk meg i morgen (Elling)" situasjon.

Anonymkode: 877ad...c30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke svare på hva hun vil, men i din situasjon så ville jeg spurt direkte. Jeg ville ikke spurt om hun vil treffes, men når det passer å treffes. Hvis du forteller at du syns det er på tide at dere møtes og spør om det passer best denne uken eller neste så blir det veldig tydelig om hun er interessert. Da har hun tre valg. Denne uken. Neste uken. Eller at det ikke passer (hvem har egentlig ikke tid i løpet av 14dager om de er interessert..). Velger hun ett av de to første så følger du opp med hvilken dag som passer best. Om hun er usikker, så er det bare å si at hun kan finne ut av det til i morgen. Hvis hun fortsatt ikke kan gi et svar så ville jeg ikke kastet bort mer tid. 

Anonymkode: de320...1c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden du ikke har møtt hun enda, og skriver "potensiell date/venn" , så regner jeg med at det ikke er kartlagt noe romantisk interesse fra noens part her. Så sannsynligvis ser hun bare på deg som en venn, eller rettere sagt nettvenn.
Om du virkelig ser på hun som en potensiell date må du si det rett ut, "Syns du virker som en bra dame, en sånn man kunne blitt sammen med, du vil ikke møtes en dag da, gå en tur eller noe? :) " så får du svar på det du lurer på

Anonymkode: 26818...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...