Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Ved å ringe et nr som kommer via en sms-melding får du følgende beskjed: En mørk dansk stemme forteller at innringeren har valget mellom å donere 2500 kroner til Al-Qaida, bestille medlemsbladet Jihad, melde seg som selvmordsbomber, kjøpe et foto av Osama bin Laden eller bestille en pizza. Jævlig lyst på pizza nå http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...ticle943333.ece
Wayah Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har til nå i dag "bare" fått to advarsler med masse utropstegn om dette, fra velmenende venninner. Måtte nødt til å svare dem og berolige dem litt...
Gjest Emera Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Har blitt advart på det sterkeste jeg og, ja. Med oppfordring om å sende videre til alle jeg kjenner osv... Moro lell!
Cherubino Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Før jeg fikk tenkt meg om hadde jeg sendt advarselen videre til mange av mine venner og bekjente. Så innså jeg det umulige i dette, men da var det sånn sett litt seint. Regner med lett mobbing i de nærmeste dagene.
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Er sikker på at dette er spekulative meldinger mobilselskapene sender ut. Det er jo dems fortjeneste at folk videresender sånne meldinger til alle de kjenner.
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Fikk det på mail i går! Og hørte det "live" på tv2 nyhetene.. Holdt på å le meg ihjel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå