AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #21 Skrevet 9. juli 2017 14 timer siden, navier skrev: For guds skyld, ikke vekk han med en BJ. Hadde noen vekket meg med oralsex hadde jeg følt det som et overgrep og overtramp, uansett om det var kjæresten min. Per definisjon er det faktisk voldtekt å ha sex med bevisstløse folk, oralsex inkludert. Og ikke mens han kjører bil, du setter jo deres og våre liv i fare! Forfør han mens dere lager mat sammen, ha sex på feks kjøkkenbordet Eller gå ut til han i stua etter at du har dusja og slipp håndkleet. Evt ta en frekk en i skogen/til fjells når dere er ute og går tur (dette synes jeg egentlig ikke er offentlig for man kan jo være helt mutters alene men det er kjempepirrende likevel) Dette med å vekke noen med sex må avklares på forhånd om det er greit. Jeg liker å bli vekket av at mannen slikker meg, men vi snakket om det før det skjedde. Anonymkode: 3b288...0de
Rotemor Skrevet 9. juli 2017 #22 Skrevet 9. juli 2017 Ikke bruk opp alle triksene i boka med en gang vil være mitt beste råd... Er man nyforelska og sexen er spennende i seg selv så kan man jo gjerne holde det litt der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå