AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Har noen tips til spennende sex? Ikke slik som finger i rumpen, sex ute/offentlig, ol. Mer slik som å overaske i dusjen, starte stående før man legger seg i sengen, noe spennende i sengen ol. Trenger tips, jeg og kjæresten er veldig nyforelskede og jeg vil gjerne overraske han med noe, det er noe vi begge liker, å utforske og prøve nye ting. Anonymkode: d8a1d...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Det er litt viktig 🙈👏 Anonymkode: d8a1d...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Gå på biblioteket og lån kama sutra. Anonymkode: 132b8...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på biblioteket og lån kama sutra. Anonymkode: 132b8...dc8 Det er jo mer spennende å lese erfaringer! Anonymkode: d8a1d...7e1
SlemUlv Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Dere er nyforelska, men trenger hjelp fra fremmede, for å overaske hverandre? Hvordan skal fremmede vite hva som tenner noen av dere? 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Ha sex på et teppe i stua/på kjøkkenet osv. Ikke bare i senga på soverommet. Anonymkode: 7269d...534
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Dere er nyforelska, men trenger hjelp fra fremmede, for å overaske hverandre? Hvordan skal fremmede vite hva som tenner noen av dere? Er mer slik, jeg kom inn i dusjen til han uten at han visste at jeg skulle gjøre det. Han bare åpnet så jeg skulle komme inn og vente, men så gikk jeg inn i dusjen og vi hadde sex. Men vi har gjort så mye, så trenger tips til mer, vi har masse sex, mem vil ikke at det skal bli kjedelig. Anonymkode: d8a1d...7e1
SlemUlv Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er mer slik, jeg kom inn i dusjen til han uten at han visste at jeg skulle gjøre det. Han bare åpnet så jeg skulle komme inn og vente, men så gikk jeg inn i dusjen og vi hadde sex. Men vi har gjort så mye, så trenger tips til mer, vi har masse sex, mem vil ikke at det skal bli kjedelig. Anonymkode: d8a1d...7e1 Igjen.. hvordan skal fremmede vite hva som tenner dere? 1
Gjest Coolaid Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 Bind kjæresten fast i en stol med hendene bak og beina fast til stolbeina. Gi ham bind for øynene. Da kan du gjøre hva du vil med ham. Kanskje han får høre at du onanerer en stund før du koser deg videre med ham...?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #10 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Igjen.. hvordan skal fremmede vite hva som tenner dere? Det er ikke hva som tenner oss det handler om, vi tenner hverandre max, så den biten er ikke noe problen. Men la oss si at du skrev sex i dusjen som et tips, kunne jeg vurdert om det var noe for oss eller ikke. Kan hende det kommer foslag jeg aldri ville tenkt på, men ville passet oss perfekt. Anonymkode: d8a1d...7e1
SlemUlv Skrevet 7. juli 2017 #11 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke hva som tenner oss det handler om, vi tenner hverandre max, så den biten er ikke noe problen. Men la oss si at du skrev sex i dusjen som et tips, kunne jeg vurdert om det var noe for oss eller ikke. Kan hende det kommer foslag jeg aldri ville tenkt på, men ville passet oss perfekt. Anonymkode: d8a1d...7e1 Jeg har mye spennende, tennende sex i sengen.. se så hjelpsomt -_- Det er individuelt hva som er både spennende, og tennende.. det at man tenner på personen, betyr ikke at man tenner på alt denne personen gjør seksuelt. Jeg foreslår at dere prater sammen, ikke for å lage planer, men for å snakke om hva som tenner dere (utenom hverandre). Det vil hjelpe mye mer, en hva fremmede online sier.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #12 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Jeg har mye spennende, tennende sex i sengen.. se så hjelpsomt -_- Det er individuelt hva som er både spennende, og tennende.. det at man tenner på personen, betyr ikke at man tenner på alt denne personen gjør seksuelt. Jeg foreslår at dere prater sammen, ikke for å lage planer, men for å snakke om hva som tenner dere (utenom hverandre). Det vil hjelpe mye mer, en hva fremmede online sier. Vi har faktisk snakket mye, og vi vet hva som tenner hverandre, men det er liksom det nye, spennende vi ikke helt får til. vi har bra sex og begge er fornøyde, men jeg er tom for ideer til nye ting, det er det jeg er ute etter, og ved å spørre her, kan jeg overveie og tenke over eventuelle forslag. Inspirasjon er fint:) Anonymkode: d8a1d...7e1
Blod Skrevet 7. juli 2017 #13 Skrevet 7. juli 2017 Vekk han med en BJ. Men bare hvis du føler han er trygg nok på deg til det, det kan føles som et overgrep hvis det er for tidlig i forholdet gi han en BJ mens han kjører bil (men vær forsiktig) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #14 Skrevet 8. juli 2017 Den sommeren vi var nyforelsket hadde vi sex ute i det fri flere ganger. På stranda, på et svaberg, ved stien på vei ned fra fjellet. Ikke steder med mye trafikk, men sentralt nok til at vi kunne bli oppdaget, uten at det var noe mål. Spontan sex på nye steder. Anonymkode: 45745...e8a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #15 Skrevet 8. juli 2017 Sofasex med gardinene åpne, evn stående sex bøyd over vinduskarmen så man kan se ut på de intetanende folka på gata. Sex i dusjen. Sex på sofakanten, kjøkkenstolen, tease hverandre i heisen Anonymkode: 64606...d64
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #16 Skrevet 8. juli 2017 Prøve sex med forskjellige sexleketøy. jeg og han jeg dater har nå gått til innkjøp av en vibrator som jeg kan kan ha inni meg hvor som helst og han kan styre den når han vil..det gleder jeg meg til å prøve😉 Tanken pirrer oss begge..får håpe jeg ikke squirter så det ser ut som jeg har tissa på meg💦 Anonymkode: 4781b...e03
Sillyline Skrevet 8. juli 2017 #17 Skrevet 8. juli 2017 INGEN BJ MENS MAN KJØRER BIL! Ikke faen om jeg ville møtt dere på veien da, i så fall..!! 6
navier Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 (endret) På 8.7.2017 den 0.24, Blod skrev: Vekk han med en BJ. Men bare hvis du føler han er trygg nok på deg til det, det kan føles som et overgrep hvis det er for tidlig i forholdet gi han en BJ mens han kjører bil (men vær forsiktig) For guds skyld, ikke vekk han med en BJ. Hadde noen vekket meg med oralsex hadde jeg følt det som et overgrep og overtramp, uansett om det var kjæresten min. Per definisjon er det faktisk voldtekt å ha sex med bevisstløse folk, oralsex inkludert. Og ikke mens han kjører bil, du setter jo deres og våre liv i fare! Forfør han mens dere lager mat sammen, ha sex på feks kjøkkenbordet Eller gå ut til han i stua etter at du har dusja og slipp håndkleet. Evt ta en frekk en i skogen/til fjells når dere er ute og går tur (dette synes jeg egentlig ikke er offentlig for man kan jo være helt mutters alene men det er kjempepirrende likevel) Endret 9. juli 2017 av navier
Blod Skrevet 9. juli 2017 #19 Skrevet 9. juli 2017 12 timer siden, navier skrev: For guds skyld, ikke vekk han med en BJ. Hadde noen vekket meg med oralsex hadde jeg følt det som et overgrep og overtramp, uansett om det var kjæresten min. Per definisjon er det faktisk voldtekt å ha sex med bevisstløse folk, oralsex inkludert. Og ikke mens han kjører bil, du setter jo deres og våre liv i fare! Forfør han mens dere lager mat sammen, ha sex på feks kjøkkenbordet Eller gå ut til han i stua etter at du har dusja og slipp håndkleet. Evt ta en frekk en i skogen/til fjells når dere er ute og går tur (dette synes jeg egentlig ikke er offentlig for man kan jo være helt mutters alene men det er kjempepirrende likevel) Er jo derfor jeg skrev at hun må være sikker 1
isw Skrevet 9. juli 2017 #20 Skrevet 9. juli 2017 På 8.7.2017 den 0.24, Blod skrev: gi han en BJ mens han kjører bil (men vær forsiktig) Dette tror jeg muligens ikke Statens Vegvesen og politiet synes er helt innafor.. Og pass på at man ikke gjør det på firefeltsvei.. trailersjåfører har fritt innsyn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå