Gjest cupcakemonster Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Hei. Jeg er ganske tynn av meg, mange av vennene mine og bekjente påpeker at jeg bør spise mere, og jeg blir ganske irritert! Problemet mitt er at jeg har UTROLIG høy forbrenning ( har arvet det) jeg spiser noen ganger på burger king, men jeg spiser også sunt, jeg spiser 3 eller 4 ganger om dagen men jeg er fortsatt like tynn! Jeg vil akkurat ikke bli veldig tykk, men jeg vil få litt mere fett på kroppen. Så, tips til hvordan jeg kan bli "tykkere"? Og hva kan jeg gjøre for å få litt større rumpe og bryst?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Det er lite å gjøre med, dessverre. Anonymkode: 97395...42b
Hadley Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Drikk mer alkohol. Unødvendige kalorier som kroppen ikke får stor nytte av. Eventuelt masse sjokolade, ost, potetgull og olivenolje, osv.
Gjest Cyrus Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 11 minutter siden, cupcakemonster skrev: Hei. Jeg er ganske tynn av meg, mange av vennene mine og bekjente påpeker at jeg bør spise mere, og jeg blir ganske irritert! Problemet mitt er at jeg har UTROLIG høy forbrenning ( har arvet det) jeg spiser noen ganger på burger king, men jeg spiser også sunt, jeg spiser 3 eller 4 ganger om dagen men jeg er fortsatt like tynn! Jeg vil akkurat ikke bli veldig tykk, men jeg vil få litt mere fett på kroppen. Så, tips til hvordan jeg kan bli "tykkere"? Og hva kan jeg gjøre for å få litt større rumpe og bryst? Dersom du tror at dette er sant så kan du begynne med å lære deg litt om kosthold.
penny_ Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Hvis du har utrolig høy forbrenning så bør du kanskje gå til legen å sjekke om det er noe feil med stoffskiftet ditt... Om du ikke er syk, så spiser du rett og slett for lite. For å få større rumper og pupper, så må du få hjelp av en plastisk kirurg. Du kan få større rumpe ved å trene styrke, men da må du også spise nok. 3
girl_power Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Jeg ville nok prøvd å spise mer energitett mat. For å gjøre vektøkningen så sunn som mulig, så ville jeg spist masse nøtter, oljer (eks koke poteter og deretter steke dem med olje og urter), laks og andre matvarer med høy innhold av sunne fettsyrer. Brød kan man spise med påleggssalater, makrell i tomat, majones o.l. Dersom du skal slippe å spise for store måltider, så ville jeg prøvd å spise 5-6 måltider hver dag hvor 2 av dem var mellommåltider. Da kan du spise nøtter, yoghurt, frukt, muslibarer, tørket frukt o.l. Til hovedmåltidene ville jeg fokusert på å få litt høyere fettinnhold. Eks. kan du lage en saus til maten, en dressing, steke maten i olje/smør. Spis gjerne også en dessert om du føler for det. Du kan lage stuede grønnsaker og putte smør og fløte i potetmos.
Gjest cupcakemonster Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 23 minutter siden, girl_power skrev: Jeg ville nok prøvd å spise mer energitett mat. For å gjøre vektøkningen så sunn som mulig, så ville jeg spist masse nøtter, oljer (eks koke poteter og deretter steke dem med olje og urter), laks og andre matvarer med høy innhold av sunne fettsyrer. Brød kan man spise med påleggssalater, makrell i tomat, majones o.l. Dersom du skal slippe å spise for store måltider, så ville jeg prøvd å spise 5-6 måltider hver dag hvor 2 av dem var mellommåltider. Da kan du spise nøtter, yoghurt, frukt, muslibarer, tørket frukt o.l. Til hovedmåltidene ville jeg fokusert på å få litt høyere fettinnhold. Eks. kan du lage en saus til maten, en dressing, steke maten i olje/smør. Spis gjerne også en dessert om du føler for det. Du kan lage stuede grønnsaker og putte smør og fløte i potetmos. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 Du har ikke veldig høy forbrenning - Bare Tull. Alle har samme utgangspunkt i bunn å grunn kommer det an på hva du spiser, trener, aktivitet løpet av dagen etc. Du må spise mer enn du forbrenner så enkelt er det. Om du spiser mye og er for tynn er du enten veldig aktiv i hverdagen eller så spiser du myyyye mindre enn du tror. Er ikke noe arvelig høy forbrenning. Folk må slutte å spre det tullet. Folk tror på det og blir demotiverte fordi andre kan "spise uten å legge på seg" men dette er ikke tilfellet deres. Noe som er feilinformasjon. Anbefaler deg å ta en tur til legen om du har så høy forbrenning da er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: 76f8f...4fe 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke veldig høy forbrenning - Bare Tull. Alle har samme utgangspunkt i bunn å grunn kommer det an på hva du spiser, trener, aktivitet løpet av dagen etc. Du må spise mer enn du forbrenner så enkelt er det. Om du spiser mye og er for tynn er du enten veldig aktiv i hverdagen eller så spiser du myyyye mindre enn du tror. Er ikke noe arvelig høy forbrenning. Folk må slutte å spre det tullet. Folk tror på det og blir demotiverte fordi andre kan "spise uten å legge på seg" men dette er ikke tilfellet deres. Noe som er feilinformasjon. Anbefaler deg å ta en tur til legen om du har så høy forbrenning da er det noe som ikke stemmer. Anonymkode: 76f8f...4fe Hvis alle har samme utgangspunkt i forbrenning, hvorfor har det seg da slik at noen naturlig er slanke selv om de spiser mye, mens andre sliter med å gå ned i vekt selv om de spiser normalt/lite og trener mye? Anonymkode: e657a...b1f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 Jeg er også tynn og trodde jeg hadde veldig høy forbrenning, men sannheten er vel heller at jeg spiser mye mindre enn jeg tror. Det er vanskelig å endre vaner og spise mer enn du er vant med, men det er det eneste som hjelper. Legg inn et par mellommåltider, prøv å spise litt mer hvert måltid og ikke velg light-produkter hele tiden Anonymkode: eccbb...a30 1
Gjest cupcakemonster Skrevet 9. juli 2017 #12 Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også tynn og trodde jeg hadde veldig høy forbrenning, men sannheten er vel heller at jeg spiser mye mindre enn jeg tror. Det er vanskelig å endre vaner og spise mer enn du er vant med, men det er det eneste som hjelper. Legg inn et par mellommåltider, prøv å spise litt mer hvert måltid og ikke velg light-produkter hele tiden Anonymkode: eccbb...a30 Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå