Gå til innhold

Når din "gamle" flørt kontakter din "nye" flørt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikveld mld fra en fyr jeg har flørtet med en kort stund.. Han sporte om jeg kjente x.. 

X var en fyr jeg hadde en kort flørt med, men da jeg avsluttet det pga flere årsaker..

X hadde nemlig nå kontaktet min "nye" flørt og spurt han ut om hvordan vi kjente hverandre osv... Er dette normalt?? Skal jeg bli bekymret? 

Anonymkode: 03469...ee9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke med mindre du ikke har oppført deg bra?

Anonymkode: 1b15d...146

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig merkelig ut i mine ører. Kontrollfrik much han nye flørten din? La nå fortid være fortid.

Anonymkode: 596f1...e29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppført meg veldig bra synes jeg.. 

Tenkte mer på om dette kunne være noe skumle sjalusigreier... (er ikke vant til å være singel...🙈) 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppført meg veldig bra synes jeg.. 

Tenkte mer på om dette kunne være noe skumle sjalusigreier... (er ikke vant til å være singel...🙈) 

TS

Skumle sjalusigreier fra "gammel" x'en da...

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han og ex er kompiser og har en sånn bro-code thing der man ikke skal være borti hverandres damer eller noe? 

AnonymBruker
Skrevet

Huff... håper ik d..😂🙈

Skrevet

Bor dere på et veldig lite sted? I så fall er det helt normalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff... håper ik d..😂🙈

Sms-språk er ikke tillatt på KG.

Anonymkode: e43ea...7ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sms-språk er ikke tillatt på KG.

Anonymkode: e43ea...7ab

Ikke halvdårlig nynorsk heller og det erre mye a' si!

Anonymkode: 596f1...e29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ganske spesielt. 

Anonymkode: c875d...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de to ikke kjenner hverandre så er det jo ganske villt, sjalusi drama kontroll freak stalker.
Men om de kjenner hverandre og henger en del sammen så er det relativt vanlig å spørre om når han nå da sannsynligvis har fått høre han henger mye med deg, og lurer på hvorfor, og kommer til å be han holde seg unna(bro-code) fordi han også har vært på deg.

Anonymkode: 3108a...a53

AnonymBruker
Skrevet

Tror ik de kjenner hverandre så godt.. De vet hvem hverandre er og er Venner på fb, men omgås ikke i hverdagen ellers.. 

Reagerer selv på hvorfor gammel flørt kontakter ny flørt, spesielt siden jeg kun har chattet med og såvidt møtt ny flørt en gang ute på byen.. Og at vi er blitt venner på fb..

Gammel flørt har i tillegg slettet meg på fb, insta og snap- likevel vet han at jeg har blitt kjent m han nye og i tillegg kontakter han og spør om vår relasjon! 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Da er han vel ikke over deg da, og driver å stalker deg i skjul  og vil finne ut hva du driver med/hva han og du driver med.
Hvordan fikk du vite dette? Sa han nye til deg at han fyren hadde spurt han om ting om dere? Da syns jeg du skal si noe som "herregud seriøst? jeg vet ikke hvorfor men han tok det veldig tungt når jeg dumpa han og siden det har jeg aldri fått være helt i fred...."

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er han vel ikke over deg da, og driver å stalker deg i skjul  og vil finne ut hva du driver med/hva han og du driver med.
Hvordan fikk du vite dette? Sa han nye til deg at han fyren hadde spurt han om ting om dere? Da syns jeg du skal si noe som "herregud seriøst? jeg vet ikke hvorfor men han tok det veldig tungt når jeg dumpa han og siden det har jeg aldri fått være helt i fred...."

Er ikke dette litt vel drastisk reaksjon og tilbakemelding? Er jo ikke sikkert at fyren vil de noe vondt, kanskje han bare vil ha inside informasjon på at ts og han nye dater seriøst og ergo kan man komme seg videre? Er ikke noe å henge seg oppi med mindre det blir noe issues.

Anonymkode: fcbf1...5bb

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ik de kjenner hverandre så godt.. De vet hvem hverandre er og er Venner på fb, men omgås ikke i hverdagen ellers.. 

Reagerer selv på hvorfor gammel flørt kontakter ny flørt, spesielt siden jeg kun har chattet med og såvidt møtt ny flørt en gang ute på byen.. Og at vi er blitt venner på fb..

Gammel flørt har i tillegg slettet meg på fb, insta og snap- likevel vet han at jeg har blitt kjent m han nye og i tillegg kontakter han og spør om vår relasjon! 

Ts

Lurer på hvordan han vet det når han har slettet deg? Jeg syns dette er foruroligende. Hvaslags grunner var det som gjorde at det ble slutt?

Anonymkode: 3e8a4...e44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja d var han nye flørten som fortalte meg at gammel flørt hadde kontaktet han å spurt han ut ang hans relasjon til meg.. En relasjon som oppsto etter jeg hadde avsluttet flørten m han første, og etter at gammel flørt hadde slettet meg på sosiale medier.. 

Når han nye flørten fortalte dette til meg lurte jeg egentlig mest på hva de hadde snakket om, og jeg fortalte han nye at dette var over. Men han lurte da på om det var noe sjalusigreier... 

Det er ik før nå i ettertid jeg tenker at dette kanskje er litt unormalt..? 

Årsaken til at jeg avsluttet forholdet m første flørten va av flere årsaken, men først og fremst pga han var mye eldre enn meg og at han var mer seriøst instilt til forholdet mens jeg ikke var helt klar for det..

TS

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Opplevde det samme, men det var snakk om bro code. Han ny kontaktet han gamle å spurte om det var greit om han datet meg.

Anonymkode: 9d764...29e

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er unormalt sjalusigreier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...