AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Var nede på mitt lokale NAV kontor for noen dager siden for å bestille time hos en arbeids rådgiver. Fikk bare beskjed om å gå hjem og bestille på Internet. Vel når jeg logger inn der blir jeg ikke mye klokere. Det finnes virkelig ikke noe sted det står at det er mulig å bestille time hos NAV. Ser det står send melding til NAV et sted, menes det at man skal bruke denne for å bestille? Hvorfor så vanskelig?, Jeg jobber og det hadde vært fint om jeg kunne få snakke med noen når jeg bestilte så timen ikke falt på jobbedagene mine. Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å bestille nettopp en time hos en arbeids rådgiver? Noen fra NAV her, eller noen som vet? Anonymkode: d26a2...6ac
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har begynt å bare sende melding til nav om det er et eller annet jeg. Da pleier de å ordne det. For eksempel: "Hei! Kan min saksbehandler kontakte meg på torsdag?". Pleier å fungere. Anonymkode: 7a671...a9d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å bare sende melding til nav om det er et eller annet jeg. Da pleier de å ordne det. For eksempel: "Hei! Kan min saksbehandler kontakte meg på torsdag?". Pleier å fungere. Anonymkode: 7a671...a9d Altså sende melding gjennom nav sine sider. Anonymkode: 7a671...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå