AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Jeg er en gut (30). Men Jeg er ny på tinder og forstår ikke om hvordan dette programet fungerer! Jeg har hørt om "match". Hvordan vet jeg om noen matcher med meg eller ikke? Hvordan blir beregnet om jeg matcher med noen eller ikke? Anonymkode: 40328...a55
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Hvis du trykker "liker" - sveiper til høyre, på en jente du har lyst til å matche med, så må hun også trykker liker/sveipe til høyre på bitt bilde. Når begge har sveipet høyre på hverandre, får dere begge en melding om at dere har "match" og kan så starte å skrive der i mellom Anonymkode: c3938...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du trykker "liker" - sveiper til høyre, på en jente du har lyst til å matche med, så må hun også trykker liker/sveipe til høyre på bitt bilde. Når begge har sveipet høyre på hverandre, får dere begge en melding om at dere har "match" og kan så starte å skrive der i mellom Anonymkode: c3938...6d1 Tusen takk! Jeg prøvde litt i går. Anonymkode: 40328...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå