AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Merker på hele kroppen min at jeg blir litt nedfor når det ikke går min vei på datingfronten. Jeg har nylig snakket med en gutt, han er et par år eldre enn meg. Vi avtalte og møtes men det har ikke blitt noe av fra han sin side. Vi snakket så fint til å begynne med men så virker det som om han plutselig har mistet interessen. Vi følger hverandre på sosiale medier, og jeg har sett at han har nylig på samme tid som meg blitt venner med ei annen jente også, ganske så pen jente. Jeg forstår at det er sommerferie og at da har man ofte planer, så jeg prøver og overtale meg selv om til å tro at det er grunnen. Er jeg ikke bra nok, pen nok, eller har greie nok former? Føler meg så avvist og elendig når det kommer til dating. Ingenting går min vei, og jeg har datet fler oppgjennom. Ikke er jeg særlig kravstor eller kresen heller. Men klart når man har møtt så mange tullinger så setter man jo litt krav. Jeg får meg vel aldri noe kjæreste eller egen familie... Sitter her nå i stuen min og føler meg som verdens mest mislykkede 27 åring.. Anonymkode: d9288...dd6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Alle får bummer av å bli avvist, det gir en knekk på selvtillitten og man kan bli ganske deprimert. Men det handler sjeldent om at man ikke er bra nok, det handler om regel om kjemien man har og som mangler, dessuten kan jo ikke alle bli forelska i alle ! Kjærlighet er noe VELDIG spesielt og det hadde jo ikke vært så spesielt om det var så lett å bli forelska i noen. Det er MYE som skal klaffe men det at dere ikke passer sammen betyr ikke at det er noe galt med deg eller din kropp nødvendigvis! Anonymkode: c3c04...555 3
Sillyline Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Om han har blitt interessert i andre uten å en gang ha møtt deg, tror jeg ikke at du skal ta det personlig. Gå videre til neste fisk i havet. Det er som i arbeidslivet og ellers: man får som regel mange nei, før man får et ja. Ingenting unormalt med det. Det siste du skal tenke, er at du ikke er bra nok. Men dersom du føler deg mislykket, tenk på hvorfor du eventuelt er mislykket. Når du har funnet ut hvorfor du føler deg mislykket, prøver du å snu situasjonen. Tenk om det var venninna di som følte seg mislykket på grunn av de tingene du føler deg mislykket for. Ville du tenkt at hun er mislykket? Videre kan du sette deg konkrete mål om hva du vil gjøre for å bli vellykket. Med mange små delmål, så klart. Ellers er det også utrolig vanlig å føle seg mislykket! Man lever ikke opp til sitt eget bilde av hva som er vellykket, og dermed faller verden sammen. Men prøv å se deg selv utenfra. Ville vennene dine sagt at du er mislykket?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Vi hadde jo en avtale om å møtes. Men så var han ikke hjemme før sent den dagen vi hadde avtale. Følte han glemte avtalen eller ikke brydde seg så særlig om det. Vi har til å begynne med snakket mye sammen på messenger.. Men når jeg spurte han om den dagen vi egentlig skulle møtes så virket det som han har blitt skikkelig careface og uinteressert etter det. Jeg kan sende en melding eller snap uten å få så mye som et svar, og får jeg svar så er det bare kort. Syns det er litt kjipt, fordi jeg hadde begynt å bli litt småbetatt og jeg hadde gledet meg til å møte han. Litt vanskelig å ikke ta det personlig, fordi det har skjedd ofte at det ikke har gått min vei med dating. Jeg prøver til å med når skrive med gutter med å ha et åpent sinn og prøve å ikke ha noe krav på forhånd. Tenker på alt. Hvorfor ble ikke møtet noe av? Hvorfor har han plutselig mistet interessen? Takk for positive ord, dere er snille Anonymkode: d9288...dd6
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Det er vel neppe deg personlig om du ble valgt bort før han møtte deg. Håper det ordner seg for deg snart. 2
Gjest farfalla Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Utifra det du har skrevet her i innlegget så virket det som han har funnet ikke både en men fler som han skriver med samtidig. Så velger han kanskje den han syntes ser penest ut av dere alle.. Han har sommerferie sier du? Da er det nok gøyest å surre rundt og ikke opprettholde kontakten med ei. Han vil nok flørte rundt, ikke sikkert han vil ha noe mer enn en flørt heller. Bare la dette fade ut, så finn noen andre.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Det er vel neppe deg personlig om du ble valgt bort før han møtte deg. Håper det ordner seg for deg snart. Nei får ikke håpe det er meg personlig. Jeg har jo som sagt snakket med han både på tlf og messenger, og da har jeg jo fortalt om meg selv og min oppvekst. Føler jeg har fortalt mer om meg selv enn hva jeg egentlig burde når det ikke virker å være til noe hensikt. ts Anonymkode: d9288...dd6
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei får ikke håpe det er meg personlig. Jeg har jo som sagt snakket med han både på tlf og messenger, og da har jeg jo fortalt om meg selv og min oppvekst. Føler jeg har fortalt mer om meg selv enn hva jeg egentlig burde når det ikke virker å være til noe hensikt. ts Anonymkode: d9288...dd6 Er jo let å angre etter man har blitt avvist. Men så lenge man føler man har gjort det rette gitt informasjonen man hadde på tidspunktet så bør man ikke angre på det man gjorde. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker på hele kroppen min at jeg blir litt nedfor når det ikke går min vei på datingfronten. Jeg har nylig snakket med en gutt, han er et par år eldre enn meg. Vi avtalte og møtes men det har ikke blitt noe av fra han sin side. Vi snakket så fint til å begynne med men så virker det som om han plutselig har mistet interessen. Vi følger hverandre på sosiale medier, og jeg har sett at han har nylig på samme tid som meg blitt venner med ei annen jente også, ganske så pen jente. Jeg forstår at det er sommerferie og at da har man ofte planer, så jeg prøver og overtale meg selv om til å tro at det er grunnen. Er jeg ikke bra nok, pen nok, eller har greie nok former? Føler meg så avvist og elendig når det kommer til dating. Ingenting går min vei, og jeg har datet fler oppgjennom. Ikke er jeg særlig kravstor eller kresen heller. Men klart når man har møtt så mange tullinger så setter man jo litt krav. Jeg får meg vel aldri noe kjæreste eller egen familie... Sitter her nå i stuen min og føler meg som verdens mest mislykkede 27 åring.. Anonymkode: d9288...dd6 Jeg må si at jeg kjenner følelsen som er 25 årig jomfru som nesten aldri har vært på date Anonymkode: 76dce...6d6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #11 Skrevet 8. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke er jeg særlig kravstor eller kresen heller. Men klart når man har møtt så mange tullinger så setter man jo litt krav. Akkurat dette gjør at han har mistet interessen for deg...Vær kravstor og forvent ting av han..skal love deg at han finner deg mer spennende da! Jeg har datet i snart et år nå..å endelig har jeg skjønnt det etter å har vært den snille jenta som ikke krever noe av han og til slutt gjør at kjeder seg og mister intressen. Anonymkode: 196eb...f70 2
Lee Jones Skrevet 9. juli 2017 #12 Skrevet 9. juli 2017 Tror mange takler avvisning dårlig fordi en fort tenker det er noe galt med en selv. Jeg blir så ofte avvist at jeg nesten har sluttet å sjekke. Nå våget jeg meg bare ut på markedet kanskje en gang pr. år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå