AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #21 Skrevet 7. juli 2017 Prøv å få gjort om tatoveringen til et jordbærblad? Anonymkode: f6c5b...cef 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #22 Skrevet 7. juli 2017 Evt ripsblad eller kastanjeblad? Anonymkode: f6c5b...cef 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #23 Skrevet 7. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..? Anonymkode: 03c9b...ff0 Jeg er ikke komfortabel med at de på arbeidsplassen skal se arrene fra mine år som selvskader, derfor bruker jeg langermet. Anonymkode: 9e4a3...39e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #24 Skrevet 8. juli 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..? Anonymkode: 03c9b...ff0 Det var meg du siterer. Men som nevnt tidligere. Jeg brukte genser pga arr etter selvskading. Men jeg fryser også veldig lett Anonymkode: 0f7a9...a29
cornflake girl Skrevet 8. juli 2017 #25 Skrevet 8. juli 2017 TS, ta en cover up om du vil jobbe i helsesektoren. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #26 Skrevet 8. juli 2017 Bruk langermet hvit topp under. Si at du er plaget med at du ikke tåler kulde. Imens kan du jo få noen til å fjerne arrene, evnt. tatovere noe annet over hasjbladene. Er ille nok med masse tatoveringer på armene - som jeg mener ikke hører hjemme i "sterile" uniformer - selv om det er rent, så blir det litt kræsj... samtidig så er ikke akkurat hasjgreier noe man i helsevesenet bør fronte. Det som var "lurt " da du var ung, er ikke så lurt når du blir voksen Anonymkode: 172fb...8dd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #27 Skrevet 8. juli 2017 Si at det er lønneblader? Anonymkode: 226f9...d64
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #28 Skrevet 8. juli 2017 Herregud, det er lov å ha nazi symboler eller religiøse ekstremistsymboler, men et hasjblad er tabu ? Ekspertene kom nettop frem til at hakekors er lov å bruke selv om en skal ta vare på demente pasienter som overlevde krigen og nazistene...... Mulig jeg misforstår noe at det er greit å symbolisere at en ønsker å drepe jøder og slakte vantro, men en tatovering av en plante er forbudt ?????? Anonymkode: 8dfea...918
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #29 Skrevet 8. juli 2017 På sykehus avdelingen jeg jobbet var det ikke lov å ha noe under uniformen pga hygiene. Husker ei som hadde ekstremt mye arr etter selvskading, hun ble kalt inn til sjefen og bedt om å ikke bruke langermet under. Hjalp ikke om hun forklarte hvorfor. Anonymkode: 37a84...6d5 1
ajarRun Skrevet 8. juli 2017 #30 Skrevet 8. juli 2017 Det finnes ikke noe som heter "hasjblader"... Du kan vel bare bruke bandasje eller tatovere over hvis du har stygge tatoveringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå