Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få gjort om tatoveringen til et jordbærblad?

Relatert bilde

Anonymkode: f6c5b...cef

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Evt ripsblad eller kastanjeblad?

Relatert bildeRelatert bilde

Anonymkode: f6c5b...cef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..:fnise:?

Anonymkode: 03c9b...ff0

Jeg er ikke komfortabel med at de på arbeidsplassen skal se arrene fra mine år som selvskader, derfor bruker jeg langermet.

Anonymkode: 9e4a3...39e

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..:fnise:?

Anonymkode: 03c9b...ff0

Det var meg du siterer. Men som nevnt tidligere. Jeg brukte genser pga arr etter selvskading. Men jeg fryser også veldig lett

Anonymkode: 0f7a9...a29

Skrevet

TS, ta en cover up om du vil jobbe i helsesektoren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk langermet hvit topp under. Si at du er plaget med at du ikke tåler kulde.

Imens kan du jo få noen til å fjerne arrene, evnt. tatovere noe annet over hasjbladene.
Er ille nok med masse tatoveringer på armene - som jeg mener ikke hører hjemme i "sterile" uniformer - selv om det er rent, så blir det litt kræsj... samtidig så er ikke akkurat hasjgreier noe man i helsevesenet bør fronte.

Det som var "lurt " da du var ung, er ikke så lurt når du blir voksen :) 

Anonymkode: 172fb...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Si at det er lønneblader?

Anonymkode: 226f9...d64

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er lov å ha nazi symboler eller religiøse ekstremistsymboler, men et hasjblad er tabu ? Ekspertene kom nettop frem til at hakekors er lov å bruke selv om en skal ta vare på demente pasienter som overlevde krigen og nazistene...... Mulig jeg misforstår noe at det er greit å symbolisere at en ønsker å drepe jøder og slakte vantro, men en tatovering av en plante er forbudt ?????? 

Anonymkode: 8dfea...918

AnonymBruker
Skrevet

På sykehus avdelingen jeg jobbet var det ikke lov å ha noe under uniformen pga hygiene. Husker ei som hadde ekstremt mye arr etter selvskading, hun ble kalt inn til sjefen og bedt om å ikke bruke langermet under. Hjalp ikke om hun forklarte hvorfor. 

Anonymkode: 37a84...6d5

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ikke noe som heter "hasjblader"...

Du kan vel bare bruke bandasje eller tatovere over hvis du har stygge tatoveringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...