Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å jobbe innen helse, men har flere tatoveringer av hasj blader på ene armen, disse er tydelige, spesielt den ene som er ganske stor. Kan dette gjøre så jeg får problemer med å få jobb innen det jeg ønsker? 

Anonymkode: f3599...a7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bruk langarmet?

Anonymkode: 7436e...d1f

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har lyst til å jobbe innen helse, men har flere tatoveringer av hasj blader på ene armen, disse er tydelige, spesielt den ene som er ganske stor. Kan dette gjøre så jeg får problemer med å få jobb innen det jeg ønsker? 

Anonymkode: f3599...a7a

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

bruker du hasj også?

Anonymkode: b8289...132

AnonymBruker
Skrevet

Ja det vil det men du kan gå med langermet på intervju og alltid på jobb så er det ingen som ser det :)

Anonymkode: 4986e...d77

AnonymBruker
Skrevet

Lol. "No ragrets". 

Anonymkode: 82338...b87

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vil det men du kan gå med langermet på intervju og alltid på jobb så er det ingen som ser det :)

Anonymkode: 4986e...d77

Det er ikke lov å bruke langermet på jobb når man har uniform i helsevesenet. 

Anonymkode: cb045...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wops :fnise:

Kanskje du kan ta coverup så de blir til en annen plante?

Anonymkode: 97e90...ecc

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å bruke langermet på jobb når man har uniform i helsevesenet. 

Anonymkode: cb045...297

Det holder vel å bruke langarmet på intervjuet? Tattoveringene er vel neppe oppsigelsesgrunn... 

AnonymBruker
Skrevet

Sorry men man er bra idiot dersom man har sånne tattoveringer.... regner med du var sånn passe skeiv når du tok dem? 

Det blir coverup på deg dersom du skal bli tatt seriøs. 

Anonymkode: 42c23...a75

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid brukt langermet når jeg jobbet i helsevesenet jeg (av andre personlige grunner). Tok en tynn genser under arbeidsskjorten. Ingen som stilte spørsmål eller sa det ikke var lov

Anonymkode: 0f7a9...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid brukt langermet når jeg jobbet i helsevesenet jeg (av andre personlige grunner). Tok en tynn genser under arbeidsskjorten. Ingen som stilte spørsmål eller sa det ikke var lov

Det er en del som gjør dette og jeg synes det er helt greit. Men viktig å være litt ekstra obs om det er snakk om pasienter med smittefare, men det er det ikke overalt.

Anonymkode: 5082f...323

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..:fnise:?

Anonymkode: 03c9b...ff0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hm, hva andre grunner KAN det være å bruke langermet, om det ikke er tatoveringer..:fnise:?

Arr? :roll:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:icon_lol:

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kan  hende personen hadde så mye hår på armene og var litt flau for det :) det er det mange som har og det er dumt hvis man må vokse bort hårene hvis man ikke vil selv om man er flau.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

det kan  hende personen hadde så mye hår på armene og var litt flau for det :) det er det mange som har og det er dumt hvis man må vokse bort hårene hvis man ikke vil selv om man er flau.

Ja. Var sikkert derfor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh? At man fryser selvfølgelig. Jeg brukte alltid langermet under uniform da jeg jobbet på et trekkfullt sykehjem..

Anonymkode: 11442...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øh? At man fryser selvfølgelig. Jeg brukte alltid langermet under uniform da jeg jobbet på et trekkfullt sykehjem..

Anonymkode: 11442...b8f

åja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...