Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest webmekker
Skrevet

Hva kan det komme av at det er enkelte (ikke alle) lenkebannere jeg ikke ser, gif-filer, på noen hjemmesider??? Tips til hva jeg kan sjekke?

(Det er ikke noe stoppskilt eller noe nederst på Explorer-linjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du viser ei side der du har dette problemet så kan det vera lettare å finna ut av. Men ein del ting du kan sjekka for å finna ut av problemet:

- Gjeld det berre deg, eller alle?

- Gjeld det berre i Explorer, eller i fleire nettlesarar òg? (Om du ikkje har andre, last ned Opera og/eller Firefox og prøv. Og kutt gjerne ut IE - det kan faktisk vera svært fornuftig ;))

- Er det noko felles for dei bileta du ikkje får sjå? (T.d. storleik)

- Har du ein adblocker eller noko slikt innstallert - gjerne som del av brannmuren - som kan vera årsaka? (Det er ofte tilfelle...)

- Er det ei treg linje når dette skjer?

Vanskeleg å peika på noko spesifikt, men om du fortel kva sider du opplever dette på, så er det lettare å finna ut om det er eit lokalt problem hjå deg, eller om det er ting du ikkje har kontroll over.

Gjest Anonymous
Skrevet

- Det ser ut til å gjelde bare meg - dte e ri hevrt fall andre som kan se bannerne

- Det ser ut til å gjelde bannere, størrelse 468 x 20 px

- Jeg ser dem hverken i IE eller Firefox

- Det er ikke treg linje (og jeg har bredbånd)

- Jeg har ikke eget adblocker-program. Har prøvd diverse med Norton Internet Security og har nå skrudd av den brannmurne for å bruke Windows XE egen. Har skrudd av Nortons reklamestopper. Det endrer ingenting, ser ikke banneret.

Dette gjelder på flere private hjemmesider, både en jeg har laget selv og andres. Forsøkte å sjekke html-koden på egen side, men ingen feil som jeg kan se.

Dette er ekstremt irriterende.... :-x

takk for hjelpen.

Skrevet

Kan forstå at det er irriterande ja. Kan ikkje koma på noko anna du kan prøva heller, ikkje nett no i alle fall. Kan du gi ein URL eller to og fortelja kva banner det gjeld, slik at eg/me kan besøka sidene og sjå om me finn ut noko meir då?

Gjest Anonymous
Skrevet

Slett alle midlertidige filer og loggen.

Hvis du så deaktiverer norton ser du alle bannere og reklamer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...