Gjest webmekker Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hva kan det komme av at det er enkelte (ikke alle) lenkebannere jeg ikke ser, gif-filer, på noen hjemmesider??? Tips til hva jeg kan sjekke? (Det er ikke noe stoppskilt eller noe nederst på Explorer-linjen)
Crazee Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Om du viser ei side der du har dette problemet så kan det vera lettare å finna ut av. Men ein del ting du kan sjekka for å finna ut av problemet: - Gjeld det berre deg, eller alle? - Gjeld det berre i Explorer, eller i fleire nettlesarar òg? (Om du ikkje har andre, last ned Opera og/eller Firefox og prøv. Og kutt gjerne ut IE - det kan faktisk vera svært fornuftig ) - Er det noko felles for dei bileta du ikkje får sjå? (T.d. storleik) - Har du ein adblocker eller noko slikt innstallert - gjerne som del av brannmuren - som kan vera årsaka? (Det er ofte tilfelle...) - Er det ei treg linje når dette skjer? Vanskeleg å peika på noko spesifikt, men om du fortel kva sider du opplever dette på, så er det lettare å finna ut om det er eit lokalt problem hjå deg, eller om det er ting du ikkje har kontroll over.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 - Det ser ut til å gjelde bare meg - dte e ri hevrt fall andre som kan se bannerne - Det ser ut til å gjelde bannere, størrelse 468 x 20 px - Jeg ser dem hverken i IE eller Firefox - Det er ikke treg linje (og jeg har bredbånd) - Jeg har ikke eget adblocker-program. Har prøvd diverse med Norton Internet Security og har nå skrudd av den brannmurne for å bruke Windows XE egen. Har skrudd av Nortons reklamestopper. Det endrer ingenting, ser ikke banneret. Dette gjelder på flere private hjemmesider, både en jeg har laget selv og andres. Forsøkte å sjekke html-koden på egen side, men ingen feil som jeg kan se. Dette er ekstremt irriterende.... :-x takk for hjelpen.
Crazee Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Kan forstå at det er irriterande ja. Kan ikkje koma på noko anna du kan prøva heller, ikkje nett no i alle fall. Kan du gi ein URL eller to og fortelja kva banner det gjeld, slik at eg/me kan besøka sidene og sjå om me finn ut noko meir då?
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Slett alle midlertidige filer og loggen. Hvis du så deaktiverer norton ser du alle bannere og reklamer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå