Gå til innhold

Speilskap til bad - hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp badet, og jeg ser etter bademøbler som er både praktiske og fine. Speilskap er visst det vanskeligste. Jeg ønsker en vegghengt innredning (servantskap helst 100 cm med to armaturer) og et passende speilskap der fingeravtrykk ikke kommer med en gang man åpner skapet. Dvs. ikke blank åpner eller ingen åpner.

Hemnes på Ikea har en med tre rundt, men da er servanten ikke vegghengt.

Noen som har tips til speilskap der fingeravtrykk ikke er et problem, helst i en serie med vegghengt servantskap?

Anonymkode: b6b9e...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Undersøk på Rusta, Biltema og ikke minst der kjøkken og bad inredning selges.

Anonymkode: 0c09d...9eb

AnonymBruker
Skrevet

Dansani, Aspen Linn Bad, Svedbergs osv

Anonymkode: 6f950...c51

AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å kjøpe løse små knotter som du kan feste med lim eller dobbeltsidig teip..

Anonymkode: 78673...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Jeg har prøvd å lete videre ved hjelp av det dere har foreslått, men fortsatt ikke klart å finne noe, Setter derfor stor pris på flere svar.

Ang. tipset om knotter: Når vi pusser opp hele badet og kjøper ny innredning, ønsker jeg helst å finne en ferdig, solid løsning og er redd for å ødelegge det med lim og teip. Men det er sikkert en flott løsning om man overtar et slikt bad.

Anonymkode: b6b9e...c5e

AnonymBruker
Skrevet

De fleste skapene har en utsparing i skapet bak speildøren, slik at du tar på baksiden. 

På Dansani sine følger det med/ bestilles grep for de som ønsker det. Men er jo penest uten.

Anonymkode: 6f950...c51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt fra ballingsløv har dører med grep under dørene. Dvs dørene henger litt lavere enn selve skapet. Fungerer fint. 

Anonymkode: 3b81c...1f1

Skrevet

Er vel alltids mulig å feste knotter på speilet selv? Da slipper du å måtte ta på speilet og lage masse fingeravtrykk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...