Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til Jenter(helst litt unge) om dere lar være å følge noe tilbake på insta, betyr det da at dere ikke synes den personen er fin/kjekk?

Om f.eks en jente som jeg synes er fin spør om å følge meg på insta så følger jeg alltid tilbake. 

Er 2 pene jenter jeg har matchet med på tinder som har latt være å følge meg tilbake.  Betyr dette at de synes jeg er stygg?

G17

Anonymkode: 3b3b1...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det betyr bare at de foreløpig ikke har noen interesse av å følge deg på instagram. Fordi de ikke kjenner deg, ikke liker deg, ikke har folk de ikke vet hvem er der, ikke har for vane å legge til folk bare fordi de blir lagt til osv. Vi kan ikke vite hvorfor noe bedre enn du gjør, men det er mange grunner til at folk ikke legger til noen på instagram. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var aktiv på tinder brukte jeg ikke å følge tilbake matcher før jeg hadde snakket nok med dem til at jeg så potensialet for at de kunne bli noe mer enn bare en match :)

J19

Anonymkode: 7d3a7...a21

AnonymBruker
Skrevet

Betyr nok at de ikke greier å koble hvem du er og ikke gidder å følge en fremmed, eller at de syntes du har kjedelig insta og ikke har no interesse av å ha deg i newsfeeden, eller at de syns du er ganske creep som stalker de fra tinder til insta. Jeg ville nok syntes det hvertfall !

Anonymkode: b8502...83d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...