Kvitveisen Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Har du en god mørk sjokolade med høgt kakaoinnhald å anbefale?
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Freia Premium Chili og den med karamell.
Pringle Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Egentlig ikke. Når jeg skal ha sjokolade, noe jeg uansett ikke spiser ofte, velger jeg en jeg har lyst på uansett om den har ord på seg for å være sunn eller ikke. Når jeg skal ha kakao, bruker jeg kakao.
navier Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Jeg er veldig glad i Freia Premium med sitron og ingefær, eller den med kokos. Men jeg er som Pringle, jeg spiser ikke sjokolade ofte så når jeg gjør det velger jeg den jeg har mest lyst på der og da, sunn eller ikke
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Om den er så sunn er jeg ikke sikker på, men det er den jeg liker aller best akkurat nå: Anonymkode: 9103b...b53
Hot mess Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 (endret) 6 timer siden, Pringle skrev: Egentlig ikke. Når jeg skal ha sjokolade, noe jeg uansett ikke spiser ofte, velger jeg en jeg har lyst på uansett om den har ord på seg for å være sunn eller ikke. Når jeg skal ha kakao, bruker jeg kakao. Off topic, men kjæresten min er både en dedikert snacker, og velger ofte en eller annen form for muslibar eller sånne YT-barer til et av utallige mellom-måltider, selv om de ifølge ham selv ikke smaker godt engang. Jeg prøver å ikke være mat-politi siden det er så usympatisk kjæreste-oppførsel, men hver gang tenker jeg "Hvis jeg bare kunne fått ham i kontakt med Pringle, for hun ville hatt mye å si om dette". Endret 7. juli 2017 av Hot mess
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 Jeg synes også Lindt er best av de sjokoladene som selges i dagligvarebutikken. Freias smaker virkelig ikke godt. Anonymkode: 259c2...884
vogue90 Skrevet 7. juli 2017 #10 Skrevet 7. juli 2017 Elsker Ombar, spesielt mørk med kokos <3 Men er også glad i så og si alle fra Freia Premium (70%, kokos, 85%, havsalt og pekanøtter, chili, pistasnøtter osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå