AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Eg har fundert litt på dette den siste tiden, og eg lurar på om eg har hundesjel. Eg e svært glad i å gå turar, eg e veldig lojal og samarbeidsvillig, og eg har alltid opplevd luktesansen som mitt viktigste sanseorgan. Dessuten har eg alltid kommet overens med andre hunde, og følar at eg har ein svært djup "connection" med dei. Eg mislikar også katter, og e glad i å løpe. Trur dokker at folk kan ha ein form for dyresjel? Kanskje eg har vært ein hund i mitt tidlegare liv? E det andre som har det på samme måten? Anonymkode: cebde...a9d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Ja egentlig tror jeg det kan være noe i det. Jeg er selv et steppedyr, flykter istedenfor å angripe og har en spesiell forbindelse med hester. Drømte også en gang at jeg forvandlet meg til en hest. Drømte også at det var hesten som var det dyret som lignet mest på meg på jorden, ikke mennesket. Men tror ikke sjelen "er" et bestemt dyr, og vet ikke hva dette kommer av. Kanskje det er dette som menes med "totemdyr"? http://sjamanforbundet.no/filosofi/2013/03/02/hva-er-totemdyr/ Anonymkode: 76c1b...2ca
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Ler meg skakk av dette Anonymkode: 1897c...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå