AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Personlig er jeg veldig direkte, mener jeg at det ikke kommer til å bli noe med noen sier jeg det rett ut sånn det er. Jeg gir ikke noe håp når jeg vet det ikke er det. Her inne får jeg inntrykk av at alle mener folk pakker inn ting og smører på for ikke å såre den andre personen? Typ at det ikke kan bli noe mer fordi man møttes på feil tidspunkt men at man likevel tror det kunne fungert om omstendighetene hadde vært annerledes. Eller at en person sier at det er for tidlig etter ett forhold til å involvere seg helt. Er dette bare vås eller kan det være at personen faktisk føler det sånn? Anonymkode: 73bba...c02
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Det er vås folk sier for å fremstå mer empatisk og som bedre mennesker enn de er så det er mindre risiko for drama og oppgjør. Mer sansen for din fremgangsmåte. Sannheten kan svi, men er mye bedre enn å høre på piss som er lett å gjennomskue. Anonymkode: da36c...193 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Jeg er også en person som sier det som det er, folk trenger å høre sannheten selv om den kan svi.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Mange sliter med lav selvtillit og har problemer med å sette grenser eller si fra om det er noe. Dette blør over i dating. Mange, kanskje de fleste, er redd for hvordan den andre personen skal reagere. Anonymkode: 5e358...4ce
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Jeg er veldig ærlig. Jeg er ikke klar for et forhold og det er ikke fordi jeg ikke har lyst, men er det ikke LITT logisk innimellom? Alle vet jo at et forhold krever mer enn følelser og forelskelse, det krever at man kanskje flytter sammen og må investere mye. Hva har dette med følelser å gjøre og hvorfor kan ikke jeg føle meg uklar for noe slikt - samtidig som jeg kan forelske meg? Hvem er det som har bestemt at forelskelse = disse tingene? Anonymkode: f8532...99a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig ærlig. Jeg er ikke klar for et forhold og det er ikke fordi jeg ikke har lyst, men er det ikke LITT logisk innimellom? Alle vet jo at et forhold krever mer enn følelser og forelskelse, det krever at man kanskje flytter sammen og må investere mye. Hva har dette med følelser å gjøre og hvorfor kan ikke jeg føle meg uklar for noe slikt - samtidig som jeg kan forelske meg? Hvem er det som har bestemt at forelskelse = disse tingene? Anonymkode: f8532...99a NB. Eller tar jeg feil? Har man ikke visse forventninger til et forhold som innimellom kan være problematisk for ens livssituasjon? Anonymkode: f8532...99a 1
meeeg9 Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Det er vel kanskje mest menn som snakker sånt, kanskje fordi de er redf for hvordan damene kommer til å reagere, og vil helst slippe noe drama eller psyko oppførsel.
Gjest NotNaomi Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig er jeg veldig direkte, mener jeg at det ikke kommer til å bli noe med noen sier jeg det rett ut sånn det er. Jeg gir ikke noe håp når jeg vet det ikke er det. Her inne får jeg inntrykk av at alle mener folk pakker inn ting og smører på for ikke å såre den andre personen? Typ at det ikke kan bli noe mer fordi man møttes på feil tidspunkt men at man likevel tror det kunne fungert om omstendighetene hadde vært annerledes. Eller at en person sier at det er for tidlig etter ett forhold til å involvere seg helt. Er dette bare vås eller kan det være at personen faktisk føler det sånn? Anonymkode: 73bba...c02 Du vet jo ikke :-) du må gjerne være ærlig og direkte. Poenget er at du må være åpen for at andre føler og tenker annerledes. Ærlighet er fint det! Men du har ingen fasit :-) bare vær klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå