Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok tacky med den playboy logoen men om dere tenker på fargen på resten av huden, hvor mye solarium må jeg ta for å få sånn farge?
Hvor ofte og over hvor mange uker/måneder ?  Og hvor fort forsvinner fargen igjen? Er det sånn at jeg blir like bleik om jeg ikke tar sol på 2 mnd eller går det gradvis bort som med vanlig sol ? (kan være brun til langt utpå vinteren om jeg har fått farge en sommerferie)
Jeg bruker selvbruning nå men er lei av lukta og det å måtte smøre meg inn mange ganger i måneden og flekkete sengetøy..

tan.jpg

tan2.jpg

Anonymkode: d4e03...8dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hud som blir litt saktere enn normalt, brun (lysgråbrun) av sola.  Blek hudtype men blir sjeldent solbrent.

Anonymkode: d4e03...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje to ganger i uka i 20 minutter. Aldri tatt solarium, så sikkert noen andre som har mer peiling. Vil tro fargen kommer ganske fort, men den blir borte igjen ganske kjapt med en gang du slutter. Dette er fordi du får "feil" UV-stråling fra solarium

Anonymkode: 89a7a...8f4

Skrevet

Ta 20 min annenhver dag til du har oppnådd ønsket farge. Bruk spf.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mystix skrev:

Ta 20 min annenhver dag til du har oppnådd ønsket farge. Bruk spf.

Og hvor ofte for å opprettholde fargen?

Anonymkode: 49aef...4bd

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor ofte for å opprettholde fargen?

Anonymkode: 49aef...4bd

Kanskje 1-2 ganger i uken, men det anbefaler jeg ikke.  Strålene i solarium er mye sterkere enn de fra naturlig sol. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...