Gå til innhold

Fortell om noe skummelt du har opplevd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fortelle om hva som helst, som DU har ment var en skummel hendelse, men kom gjerne med fortellinger som har skjedd i hjemmet ditt som har vært litt "uforklarlige". 

Akkurat nå så er jeg den eneste våkne personen i huset. Plutselig hørte jeg en rar vibrerende lyd komme fra min lillesøsters rom. Da jeg gikk og sjekka så jeg at det var kasseaparatet (leke) som hadde blitt slått på... La meg minne deg på at kasseaparatet lå på en av de høyeste hyllene i rommet (altså rekker ikke hun opp dit), og det var ingenting i nærheten av den som kunne vise til at det hadde falt oppå "slå på" knappen. Husker en venninne på tull engang sa ay mellom klokka 02.00-03.00 er demonens time, og siden klokka var 02.30 så fikk jeg litt gåsehud heheh. Creepy af!!!

En annen skummel ting jeg har opplevd er at jeg en gang så min mor gå inn på badet, og da jeg fulgte etter så var hun ikke der likevel. Kunne dog sverget på at jeg så hun gå inn... Det skumle med dette er at lillebroren min har opplevd akkurat det samme som meg! Og nei, jeg fortalte aldri han om min opplevelse, for jeg ville ikke skremme han, men da han fortalte meg om det han opplevde delte jeg like så godt min opplevelse, og siden den gang har jeg vært en smule forvirra!

Ikke store greiene altså:fnise:

Anonymkode: 8b41e...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden frykt ofte kan være litt irrasjonelt, kan jeg fortelle om en av mine skumleste opplever som ikke nødvendigvis var den farligste i realiteten, men som i alle fall føltes skikkelig ekkel der og da! 

Dette her hendte i fjor, når jeg besøkte et handelssted som i lange tider har vært kjent for gjenferd. Historien til dette gamle stedet er ikke akkurat bare fryd og gammen, så det er nok mye negative energier ute å går (for den som tror på sånt). Jeg er ganske spirituell, da jeg har opplevd for mye til at jeg kan tvile lenger. Med meg var også venninnen min, som ikke har opplevd så mye, men hun avfeier det ikke.

Uansett, vi gikk inn, og allerede i gangen begynte jeg å føle litt lettere ubehag. Vi bestemte oss likevel for å gå opp i andre etasjen for å kikke videre, men halvveis i trappen var det som om vi nærmest ble "stoppet" av noe usynlig, akkurat slik du hører om på Åndenes Makt! Det ble plutselig iskaldt, akkurat som om en heftig gjennomtrekk gikk tvers gjennom marg og bein. Når jeg kjente på de gamle treveggene, var de varme og uten trekk, så det hele var helt merkelig. Trappen består av to seksjoner, og når vi begynte å gå videre opp, kommer det plutselig en halvstor stein flygende ned mot oss. Gjett om vi ble redde! Jeg snudde meg for å løpe ned igjen, ubehaget vi begge følte var virkelig så sterkt. Vi var helt alene der, bortsett fra de som jobbet nede i restauranten/baren. I det jeg skulle til å snu meg, følte jeg et sterkt nærvær av at noen sto klin inntil ryggen min og pustet meg i nakken. Det skal sies at jeg tåler en del før jeg blir ordentlig redd, men det der var bare så creepy!!!

Av en eller annen grunn, med skrekkblandet fryd, bestemte vi oss for at jo, vi skulle helt opp! Og opp kom vi. Vel oppe følte både jeg og venninnen min oss plutselig drita fulle, jeg klarte nesten ikke å se veggene rundt meg. Det var som om jeg hadde drukket 1 liter sprit, og så snurret rundt 100 ganger. Helt forferdelig. Da fikk vi begge nok og tok rennafart ned i første etasjen. Jeg var så shaky og overveldet at jeg gikk rett bort til hun ene som jobbet der og spurte om hvordan i alle dager de greier å jobbe der? Hun svarte at det lurte hun også på, for på kveldstid raste det både benker og stoler ned fra overetasjen, og mye annet skremmende. 

Både jeg og venninnen min ble merkelig utmattet etter besøket på handelsstedet, og nærmest syke. Vi var i alle fall begge sengeliggende i over 1 døgn, skikkelig ekkelt. 

Har vært tilbake et par ganger i senere tid for å spise, og den ene gangen så jeg noen gå opp trappen i det jeg skulle betale for maten min. Tro det den som vil, men jeg tviler i alle fall ikke etter denne opplevelsen! Hyl.

Anonymkode: 20535...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Blitt fingret av en oter

Anonymkode: 8811b...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...