AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har lenge ønsket å bygge opp ansiktet mitt med fillers, spesielt tear through , og kanskje hake siden jeg har "rumpe hake". Jeg var på konsultasjon og de tipset meg om å fylle området på skrå fra nesen ned til munnvikene siden det synker litt inn der. Men jeg finner få gode før og etter bilder. Jeg finner mye bilder av kinn, men syntes ikke det er spesielt stor forskjell. De tear through bildene jeg har sett er for folk med blå ringer under øynene og tynn uthult hud der, og jeg har ikke det, men har mye fett i kinnene akuratt der så det er en strek fra nesa og ut til kinnene som følger øynene om du skjønner . Er ute etter å høre andres erfaringer og opplevelser med fillers i ansiktet, om det sitter så lenge som de sier og om det faktisk er verdt det (godt synlig forskjell) eller om det er bortkasta (minimal forskjell ingen ser med mindre man vet om det) ? Takk for svar Anonymkode: ebce2...810
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har tatt området/streken på skrå fra nesa og ned til munnvikene en gang. Synes ikke jeg så noen veldig dramatisk forskjell, og merka egentlig ikke når det gikk ut. Så det vil jeg ikke anbefale å bruke penger på i hvertfall Anonymkode: ac9f2...5fd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Jeg tok filler i linjene fra nese til munn og det var veldig synlig og stygt og klumpet seg. Så ut som jeg hadde meitemark under huden i seks måneder. Samme skjedde med venninnen min som bor i en annen by og hadde en annen lege. Bare å søke det opp på nettet så finner du mange skrekkhistorier. Burde søkt det opp selv før jeg fant på noe så dumt. Aldri mer filler! Anonymkode: 2c79b...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå