Gå til innhold

Hvor vanlig er det å bli intressert i noen samtidig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvor vanlig er det at to eller fler kvinner forelsker seg i samme mann? 

Eller i en som allerede er opptatt..

jeg tenker likson, hva gjør man i en slik situasjon? Jeg har selv ALDRI blitt betatt av noen opptatt .

sist jeg kan huske var ungdomsskolen. Så klisje du kan få det. Jeg ikke særlig utviklet i kroppen, forelsket i skolens kjekkeste og populære. Han begynner selvfølgelig å date den mest populære! Så blir jeg betatt av en gutt fra en annen by. Det blir en venninne også. Han er sammen med ei allerede, og dumper henne til fordel den populære fra min klasse. Jeg tenkte at det måtte være lett å være så perfekt. Alle vil jo dumpe en for deg! Jeg selv la meg automatisk i balgrunn fordi jeg visste jeg aldri ville bli valgt :P men jeg vet ikke hvor banlig slik er i voksen alder?

Anonymkode: 8c738...1fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å forelske seg i samme mann samtidig mener du og begge kvinnene er venninder?
Uvanlig vil jeg tro. Sikkert vanlig å bli betatt av samme kjekkas på ungdomsskolen, men som voksen så skjer jo ting litt saktere, og man pleier å snakke med gode venninder om hvem man har et godt øye til, så da burde jo den andre trekke seg unna, eller begge om det er problematisk for den andre å trekke seg unna.

I en som allerede er opptatt vil jeg også tro det er uvanlig som voksen, syntes man noen er tiltrekkende er det normalt å kartlegge om han er opptatt eller singel, og er han da opptatt blir man tvunget til å legge han i glemmeboksen og stoppe at noe følelser og større fascinasjon utvikler seg.

Men har vært i en situasjon der en jeg trodde var venninde, men som kanskje var mer bekjent, la seg etter en hun visste at jeg begynte å like og hadde pult en del på. Men hun var sånn som la seg etter alle, hadde midtlivskrise og trengte bekreftelser hele tida. Han bare lo av det, og jeg faset hun ut som bekjent. Hadde ikke sagt til henne at jeg begynte å få følelser for han, men allikevel litt spesielt å prøve seg på en hun vet jeg knulla jevnlig.

Anonymkode: ac6b5...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...