Solstrålå Skrevet 7. januar 2005 #1 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal kjøpe mistralvognen og lurer på hva jeg trenger av utstyr til den. Hva følger med som standard og hva må kjøpes utenom? Hva har dere i softbagen? Jeg har en liten dunpose som jeg håper passer i. Trengs det madrass til bagen eller er den myk nok? Kjekt med andre erfaringer også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 7. januar 2005 #2 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har den vognen og er kjempefornøyd!!! Kjøpte i Sverige jeg da. Mykbag, vinterpose og stellebag + regntrekk og nett måtte kjøpes utenom der. Har ikke brukt madrass i mykbagen, bare dunpose og det funker fint. Har lagt i et ekstra ullpledd på veldig kalde dager. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 7. januar 2005 #3 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg la et lite ullteppe (til baby) og et helseteppe nederst i softbagen, brettet så det ble en slags madrass. Oppå der hadde vi lammeskinn om vinteren med rene tøybleier oppå som et slags laken. Når det ble vår og sommer lå hun på tøybleie på helseteppet. (Teppene vasket og luftet jeg selvføleglig ofte). Synes det var en fin løsning for da ble det både litt mykere og samtidig hadde jeg alltid noen ekstra tepper for hånden når vi var ute. Er godt fornøyd med vognen. Eneste problemet er den manglende lagringskapasiteten under. Veldig vanskelig å bruke det slags myke brettet som er beregnet på det. Handleposen går ikke under for eksempel. Etter ganske kort tid gikk fraktanordningen i stykker så vi tok den av. Handlenett bør du derfor kjøpe med en gang. Tror det under kun er beregnet til regntrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå