AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Skal kjøpe meg nye løpesko. Har til nå brukt Asics, husker ikke modellen, de er flere år gamle! Har vært veldig fornøyd med merket, føler jeg løper på myke puter. Kunne tenkt meg noe lignende med god demping. Noen tips? Har sett litt på Asics nimbus og nike air zoom vomero. Anonymkode: 956c3...899
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Jeg bruker Asics gel ettellerannet, og er kjempefornøyd med dem. Jeg har kjøpt dem flere ganger (sliter ut sko på halvannet til to år). Men hvordan sko sitter er individuellt. Mannen elsker Nike, mens jeg ikke har klart å finne en eneste nike-sko som ikke gjør vondt under tåballene etter noen minutter. Så veldig viktig å prøve i butikken, og prøveløpe litt omkring samma hvor dumt folk ser på deg. Anonymkode: 22437...24c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har Nike zoom vomero og er kjempefornøyd. Har en venninne som også har det og hun er og veldig fornøyd. Joggesko skal kun brukes til jogging. Brukes de til mye gåing i tillegg blir de ikke gode joggesko. Anonymkode: a0852...b8f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Jeg ville også prøvd i butikk. Enten et sted hvor de har tredemølle for prøveløping, eller f.eks. XXL, der du kan bytte dem selv om de er brukt innen 100 dager. Anonymkode: 87b67...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå