AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg har mørke pigmentflekker i munnvikene og tenderer ellers å få hvite pigmentflekker av sola. Er da Nivea Protect & Bronze et godt valg da?? Den har faktor 50 og UVA og UVB og vannfast. Er bare det faktum at den øker hudens naturlige solbruningsevne og det vil ikke jeg . Er redd det gjør mine pigmentflekker mørkere. Anonymkode: 361b8...483
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Har ikke noe erfaring med den du nevner, men jeg kan anbefale denne fra Korres: https://www.vita.no/merker/korres/ansikt/korres-sol-red-grape-antispot-face-cream-spf50-50ml Gir ikke kviser og beskytter svært godt. Jeg er lys i huden og bruker div. produkter som gjør huden sensitiv for sol, så må bruke høy faktor. Denne brukte jeg i alpene i fjor og holdt meg like "hvit" i ansiktet. Eller har jeg hørt mye godt om denne (skal kjøpes når den fra Korres er tom): https://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-anthelios-xl-ultralett-f50-50ml-976155p Anonymkode: d3ab2...c71
Djungelvrål Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Det er bare en helt vanlig solkrem, ingen kremer kan aktivisere melaninproduskjonen. Det kan bare sola gjøre. Skal du unngå pigmentflekker er det best å holde seg unna sola eller å bruke spf 50 eller høyere.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 På 7.7.2017 den 17.48, Mystix skrev: Det er bare en helt vanlig solkrem, ingen kremer kan aktivisere melaninproduskjonen. Det kan bare sola gjøre. Skal du unngå pigmentflekker er det best å holde seg unna sola eller å bruke spf 50 eller høyere. Jeg bruker Nivea spf 100, og holder meg borte fra solen mellom 12-16. Anonymkode: aed33...f9a
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Nivea spf 100, og holder meg borte fra solen mellom 12-16. Anonymkode: aed33...f9a Hvis du bruker 100 kan du jo bare være i sola, det er jo total sunblock.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå