Gå til innhold

Nivea Protect and Bronze - Hyperpigmentering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørke pigmentflekker i munnvikene og tenderer ellers å få hvite pigmentflekker av sola. Er da Nivea Protect & Bronze et godt valg da?? Den har faktor 50 og UVA og UVB og vannfast. 

Er bare det faktum at den øker hudens naturlige solbruningsevne og det vil ikke jeg . Er redd det gjør mine pigmentflekker mørkere. 

Anonymkode: 361b8...483

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe erfaring med den du nevner, men jeg kan anbefale denne fra Korres:

https://www.vita.no/merker/korres/ansikt/korres-sol-red-grape-antispot-face-cream-spf50-50ml

Gir ikke kviser og beskytter svært godt. Jeg er lys i huden og bruker div. produkter som gjør huden sensitiv for sol, så må bruke høy faktor. Denne brukte jeg i alpene i fjor og holdt meg like "hvit" i ansiktet. Eller har jeg hørt mye godt om denne (skal kjøpes når den fra Korres er tom):

https://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-anthelios-xl-ultralett-f50-50ml-976155p

Anonymkode: d3ab2...c71

Skrevet

Det er bare en helt vanlig solkrem, ingen kremer kan aktivisere melaninproduskjonen. Det kan bare sola gjøre. Skal du unngå pigmentflekker er det best å holde seg unna sola eller å bruke spf 50 eller høyere. 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2017 den 17.48, Mystix skrev:

Det er bare en helt vanlig solkrem, ingen kremer kan aktivisere melaninproduskjonen. Det kan bare sola gjøre. Skal du unngå pigmentflekker er det best å holde seg unna sola eller å bruke spf 50 eller høyere. 

Jeg bruker Nivea spf 100, og holder meg borte fra solen mellom 12-16. 

Anonymkode: aed33...f9a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Nivea spf 100, og holder meg borte fra solen mellom 12-16. 

Anonymkode: aed33...f9a

Hvis du bruker 100 kan du jo bare være i sola, det er jo total sunblock. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...