Gå til innhold

9 katter. Kattedoproblematikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er fosterhjem for dyrebeskyttelsen. Nå har det nettopp kommet inn en mor med 8(!) kattunger. Har aldri hatt så mange før på en gang. Hjelp :P Hva burde jeg gjøre med kattedoen? Alt I fra hvor mange burde jeg ha, til tips om å få minst mulig lukt. Vil jo ikke at folk skal komme på besøk og lukte kattene før de ser dem :( det stinker jo rett og slett, og det er selv om jeg bytter hele kattekassa hver eneste dag. 

Anonymkode: ebcca...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er ungene? 

Jeg hadde vanlig sand til de var rundt 9-10 uker. Kjøpte en billig rød sand på coop butikk. Kostet 20kr sekken. Så byttet jeg til krystall sand. Aldri vært mer fornøyd. Bæsjen er bare å plukke ut med hun depose eller en gangs hansker å kaste i do. Den sanda måtte jeg bytte alt hver 14dag. Fås billigere på Zoopluss og Zoopermarked. Dyrebutikken er alt for dyr på den sanda. 

Ville hatt minst tre kasser forskjellige steder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MissPierce skrev:

Hvor gamle er ungene? 

Jeg hadde vanlig sand til de var rundt 9-10 uker. Kjøpte en billig rød sand på coop butikk. Kostet 20kr sekken. Så byttet jeg til krystall sand. Aldri vært mer fornøyd. Bæsjen er bare å plukke ut med hun depose eller en gangs hansker å kaste i do. Den sanda måtte jeg bytte alt hver 14dag. Fås billigere på Zoopluss og Zoopermarked. Dyrebutikken er alt for dyr på den sanda. 

Ville hatt minst tre kasser forskjellige steder. 

De er 5-6 uker gamle. Er det for tidlig å bytte til krystallsand? Hvor mange unger hadde du?

Har ikke en veldig stor leilighet, så de må stå på badet. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er 5-6 uker gamle. Er det for tidlig å bytte til krystallsand? Hvor mange unger hadde du?

Har ikke en veldig stor leilighet, så de må stå på badet. 

Ville ventet til de er 8uker. Man skal ikke bruke klumpe sand eller krystall sand før, fordi de kan spise den. 

Hadde alt fra 3-6. Vært fosterhjem selv for Dyrebeskyttelsen. 

Du har skrudd av varmekabler håper jeg? 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fosterhjem for dyrebeskyttelsen. Nå har det nettopp kommet inn en mor med 8(!) kattunger. Har aldri hatt så mange før på en gang. Hjelp :P Hva burde jeg gjøre med kattedoen? Alt I fra hvor mange burde jeg ha, til tips om å få minst mulig lukt. Vil jo ikke at folk skal komme på besøk og lukte kattene før de ser dem :( det stinker jo rett og slett, og det er selv om jeg bytter hele kattekassa hver eneste dag. 

Du er snill :hjerte: Det lukter ikke før de blir større, da kan du kjøpe dyr kattesand (parfymert klump eller krystall). 

Anonymkode: c4ebc...f2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...