AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg er en gutt på 23 år. Har den siste tiden hatt problemer med å få ereksjon eller opprettholde ereksjon med kjæresten min. Har hatt mange sexuelle partnere til nå (et sted mellom 60-80.) Fikk nylig kjæreste som er veldig pen og attraktiv, attpåtil en bra jobb. Hadde ingen problemer det første halve året med å få ereksjon, men plutselig en dag sa det stopp. Helt ut av intet. Når jeg skal ha sex nå så er det som en mental sperre som blokkerer ereksjonen min. Det slo meg hardt psykisk ettersom jeg alltid har følt meg attraktiv overfor jenter. Sexlivet og alle jentene ble på en måte etter hvert en del av hvem jeg var føles det ut som. Av og til, faktisk sist vi hadde sex gikk det helt fint og vi gjorde det to ganger uten noen problemer. Men jeg greier ikke å overtale underbevistheten min til å ikke tenke på det. Noen som vet råd eller har opplevd lignende? Trenger sårt råd da det er en skikkelig "bump" i psyken min. Anonymkode: f4b70...88c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Går du på medisiner? Det kan gi en sånn blokkade. Prøv noe som heter maca root capsules, det øker libido hos menn kraftig ! Anonymkode: f2661...727
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå