AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg trenger noen tips. Har ikke så mye, men ca 4-5 kg jeg ikke får bort. Sliter med at jeg noen dager spiser veldig lite, og andre dager maaaasse dritt. Så vanskelig å skrive ned hva jeg spiser... har noen noen måltidsplaner eller noe? Er helt frisk Anonymkode: eaa52...bc7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Men du vet jo problemet, så hvorfor skal du ha noen til å skrive ned løsningen du vet selv? Altså å ha et relativt jevnt kaloriinntak. Spis mer dagene du spiser lite og ikke spis masse dritt de dagene du gjør det. Enkelt og greit. Kan ikke lage måltidsplan til noen man ikke vet noe om. Det er ingenting som passer til alle. Vi har forskjellig forbruk etter hvor aktive vi er og hvor mye muskler vi har. Egentlig er det veldig enkelt. Du bare ordner opp i kostholdet og trener 3-4 dager i uka vipps så har du gått ned i vekt. Anonymkode: 9881a...1a8 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Dropp å spis dritt og øk aktivitetsnivået 😊 det finnes ingen magisk formel for å gå ned. Anonymkode: b665e...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå