Gå til innhold

Hvis du kunne vært supermann for én dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ville du reddet? 

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planeten. Ved å fly Trump, Putin og Kim til månen og latt de blitt der.

Anonymkode: 500bf...33c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bare tatt den ene og slått ihjel den andre med. xD

Skrevet

Da hadde jeg livnært damene i en liten fattig landsby med min supersperm.

Anonymkode: 2c1b3...575

Skrevet
På 6.7.2017 den 22.30, Simbyxor skrev:

Hvem ville du reddet? 

De gode nasjonalistene fra de onde globalistene. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

utrydningstruede dyrearter.

Skrevet

Jeg hadde flydd raskere enn lysets hastighet for å sjekke om man virkelig kan reise tilbake i tid. Også hadde jeg reddet noen som blir reddet ved at jeg reiser tilbake i tid slik jeg forholder meg til TS sitt spørsmål.

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for erstatterne ville vært så mye bedre..

Anonymkode: febf5...d09

• Liker 2
Skrevet

For å svare på TS sitt spørsmål, hadde jeg vel gjort noe så lite oppfinnsomt som å bekjempe gatekriminalitet. F.eks. gjenger som slåss hadde fått merke stiv kuling. :P

Skrevet

Skulle ødelagt alt av våpen, kommunikasjon, oljeproduksjon, produksjonsmidler, banker, pengepresser, parlamentet m.m slik at verden hadde gått tilbake til naturen og vi mennesker kunne leve som det egentlig var meningen.

Anonymkode: f1005...2b8

Skrevet

Med tanke på at supermann er mellom 238 til 418 raskere enn lyset så ville jeg utforsket verdensrommet å lett etter intelligente arter som ligger foran mennesket på utviklingskurven - jeg ville hørt med de hvordan de løste problemene mennesket står ovenfor. Det er dog ikke sikkert at de hadde samme problemer som oss så det er ikke gitt at de satt på svarene til de kommende krisene; overkonsum av jordens ressurser, global oppvarming, potensiell utslettelse av menneskeheten etter en nukleær krig eller utbrudd fra supervulkaner, utryddelse av jordas fauna, antibiotika resistens og en påfølgende pandemi,  samt masse mer. 

Jeg tror ikke det er mulig å redde jordas befolkning på en dag - selv ikke som supermann. Den eneste måten å redde menneskeheten er å kolonisere verdensrommet men det er ikke gjort på 1 dag - vi har ikke teknologien til det enda. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...