Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Har du ikke et egne ord og meninger. Eller er for lat til å svare. La vær linker. Jævlig frekt og tenke at folk gidder lese.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Har du ikke et egne ord og meninger. Eller er for lat til å svare. La vær linker. Jævlig frekt og tenke at folk gidder lese. Folk bruker det for å bekrefte at de de sier er korrekt. Linker må til. Uansett. Anonymkode: 17942...d86 8
Perelandra Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 5 minutter siden, NotNaomi skrev: Har du ikke et egne ord og meninger. Eller er for lat til å svare. La vær linker. Jævlig frekt og tenke at folk gidder lese. Lenker er vel greit når man skal vise til kilder og dokumentasjon? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Å legge ut lenke gjøres for å vise at det en påstår og skriver i en tråd stemmer. Altså for å underbygge en uttalelse. Folk som skal diskutere videre og påstå at andre ikke vet, forstår eller hører når de kan oppdatere seg i lenken er faktisk et større problem enn dem som dokumenterer med lenker. Lenker og ellers alt annet her i livet, er ditt valg om du vil lese eller ei. Anonymkode: 13578...428 8
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, Perelandra skrev: Lenker er vel greit når man skal vise til kilder og dokumentasjon? Ja. I visse tilfeller. Svarer deg fordi du ikke er anonym.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 Sliter du med noe? Anonymkode: 0f391...697 1
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med noe? Anonymkode: 0f391...697 Hei Anonym. Ja. Klart jeg gjør. Livet er ikke bare en dans på roser vet du :-) sliter du med noe da?
Mari Y Skrevet 7. juli 2017 #11 Skrevet 7. juli 2017 Folk bør kunne henvise til kilder, men vær i alle fall sikker på at du vet at det er det du viser til. Tror det er noen her som ikke har skjønt det, nemlig disse fordomsfulle som ser ned på funksjonshemmede, innvandrere, osv. Og ofte samsvarer det ikke med påstandene. 1
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 7. juli 2017 #12 Skrevet 7. juli 2017 at det er "jævlig frekt" er vel en overdrivelse? jeg synes det er hyggelig at folk legger ut lenker, så fortsett gjerne med det
Gjest NotNaomi Skrevet 7. juli 2017 #13 Skrevet 7. juli 2017 På 7/6/2017 den 21.05, AnonymBruker skrev: Folk bruker det for å bekrefte at de de sier er korrekt. Linker må til. Uansett. Anonymkode: 17942...d86 Jeg skrev med visse unntak. Syns ikke det er ok å forvente at jeg bruker tid på å lese lenker. En kan bruke egne ord og tanker om ting. Og så legge ut link der det er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #14 Skrevet 7. juli 2017 Noen ganger er det ganske gøy legge ut linker. Men jeg synes du prater litt utydelig TS, hvilke linker i hvilke forumunderrom er det du spesielt tenker på? Anonymkode: 27081...c27 2
herzeleid Skrevet 7. juli 2017 #15 Skrevet 7. juli 2017 Tips: Formuler hva du egentlig mener bedre slik at det blir klarere hva som skal diskuteres. Da unngår man at diskusjonen sklir ut til å omhandle noe annet enn det du prøvde å spisse den inn mot. Å poste lenker er selvfølgelig både nyttig og informativt og kan vise at det en skriver ikke kun stammer fra eget hode, og er i seg således hverken frekt eller latskap. Jeg misstenker at du egentlig mente å at det å kun poste lenker er dumt, men som du selv sikkert forstår er ikke det særlig godt understreket i åpningsposten. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #16 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Jeg skrev med visse unntak. Syns ikke det er ok å forvente at jeg bruker tid på å lese lenker. En kan bruke egne ord og tanker om ting. Og så legge ut link der det er nødvendig. Umulig å vite hva slags lenker du mener, men synsing fra personer på dette forumet er generelt mye mindre verd enn dokumentert informasjon fra kilder som vet hva de snakker om. Anonymkode: 10b78...a40 1
Gjest NotNaomi Skrevet 7. juli 2017 #17 Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Umulig å vite hva slags lenker du mener, men synsing fra personer på dette forumet er generelt mye mindre verd enn dokumentert informasjon fra kilder som vet hva de snakker om. Anonymkode: 10b78...a40 Vel. Jeg liker folk som har tanker i hodet. Som deler et syn. Som mener noe. Det er det.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #18 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Jeg skrev med visse unntak. Syns ikke det er ok å forvente at jeg bruker tid på å lese lenker. En kan bruke egne ord og tanker om ting. Og så legge ut link der det er nødvendig. Linker fortsetter å komme. Mer nå enn før:-) Anonymkode: 17942...d86
Gjest NotNaomi Skrevet 7. juli 2017 #19 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Linker fortsetter å komme. Mer nå enn før:-) Anonymkode: 17942...d86 Ja. Ok. Det er likevel det at jeg liker mennesker med egne tanker da :-) ikke bare legge ut en lenke uten å si ett ord om hva vedkommende selv mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå