Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som ringevikar i et firma. Jeg er i resepsjonen, mens han jobber på et kontor. Vi har nesten ikke snakket med hverandre, bare hilser når vi ser hverandre. Og sender noen smil :-)

Jeg jobber ikke så mye der, så er ikke så ofte vi sees. Jeg har likevel rukket å bli nysgjerrig på han og har veldig lyst på å snakke med med han. Ikke minst er han veldig kjekk ;) 

Det jeg er litt usikker på er hvordan det er best å gå frem?

Han er en del eldre enn meg.. 20 år.. Jeg er snart 30.

Er facebook veien å gå? Eller hva er best?

Anonymkode: d4577...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber som ringevikar i et firma. Jeg er i resepsjonen, mens han jobber på et kontor. Vi har nesten ikke snakket med hverandre, bare hilser når vi ser hverandre. Og sender noen smil :-)

Jeg jobber ikke så mye der, så er ikke så ofte vi sees. Jeg har likevel rukket å bli nysgjerrig på han og har veldig lyst på å snakke med med han. Ikke minst er han veldig kjekk ;) 

Det jeg er litt usikker på er hvordan det er best å gå frem?

Han er en del eldre enn meg.. 20 år.. Jeg er snart 30.

Er facebook veien å gå? Eller hva er best?

Anonymkode: d4577...ceb

Send han noen snap og se om hvordan han reagerer😉

Skrevet
9 timer siden, Nisa skrev:

Send han noen snap og se om hvordan han reagerer😉

Er ikke det litt rart når vi nesten ikke har snakket sammen?;)

Skrevet
30 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Er ikke det litt rart når vi nesten ikke har snakket sammen?;)

Jo. Men det kan hende pga han er litt eldre enn deg og kanskje du ikke har vist din intresse på en riktig måte.😉

Skrevet

Vet du om han er singel da? 

Er ikke alle menn på 50 som har snapchat altså :fnise:

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Britt Banditt skrev:

Vet du om han er singel da? 

Er ikke alle menn på 50 som har snapchat altså :fnise:

Tror han er singel. Han bruker ikke ring. Søkte han opp på opplysningen ( :roll: ), var ingen andre enn han som er registrert på den adressen.

Hvordan bør man vise interesse for en mann på 50 da? ;-)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Tror han er singel. Han bruker ikke ring. Søkte han opp på opplysningen ( :roll: ), var ingen andre enn han som er registrert på den adressen.

Hvordan bør man vise interesse for en mann på 50 da? ;-)

Du kan jo prøve å legge han til som venn på FB, og se om han aksepterer. 

Men det som funker best er vel å faktisk bare prate litt når dere sees ;)

Skrevet
8 minutter siden, Britt Banditt skrev:

Du kan jo prøve å legge han til som venn på FB, og se om han aksepterer. 

Men det som funker best er vel å faktisk bare prate litt når dere sees ;)

Går ikke ann å legge han til som venn. Eller jeg får ikke gjort det ( sikkert en innstilling han har tatt på). Men får sendt melding. Eller er det tåpelig?

Jeg er ganske pysete når det kommer til å ta første steg;) Som jeg skrev i det første innlegget jobber jeg sjelden der, og siden det ikke er naturlig å snakke med han i jobbsammenheng ses vi ikke ofte.

Skrevet
3 timer siden, Anonym-bruker skrev:

Går ikke ann å legge han til som venn. Eller jeg får ikke gjort det ( sikkert en innstilling han har tatt på). Men får sendt melding. Eller er det tåpelig?

Jeg er ganske pysete når det kommer til å ta første steg;) Som jeg skrev i det første innlegget jobber jeg sjelden der, og siden det ikke er naturlig å snakke med han i jobbsammenheng ses vi ikke ofte.

Bare send en melding på fb. Der kan du stille spørsmål om " hvorfor er det ikke mulig å send friend requste på fb?". Da svarer han til dette spørsmålet. Også kan du bare prate med han der ifra.

Skrevet
2 minutter siden, Nisa skrev:

Bare send en melding på fb. Der kan du stille spørsmål om " hvorfor er det ikke mulig å send friend requste på fb?". Da svarer han til dette spørsmålet. Også kan du bare prate med han der ifra.

Tenkte og bare skrive, Hei (navnet hans). Med et smiletegn.  Og se om han svarer. 

Om det ikke ser veldig rart ut?;)

Skrevet
1 time siden, Anonym-bruker skrev:

Tenkte og bare skrive, Hei (navnet hans). Med et smiletegn.  Og se om han svarer. 

Nei. Det tror jeg ikke. Om du skriver slik viser du hvertfall din intresse..  skriv på PM om du ønsker å ha en ny forslag. Akkurat denne forslaget, kan jeg ikke skrive her.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym-bruker skrev:

Nei det blir rart.. :laugh: 

Anonymkode: b6bbb...f3a

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det blir rart.. :laugh: 

Anonymkode: b6bbb...f3a

Det jeg var redd for 😨 

Hvordan hadde du gått frem? Den åpenbare løsningen er vel å snakke med han 🙊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...