Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant linken til Yera Spa Shop her inne og ønsket meg noe derfra i julegave.

Saken er den at selv om de lovte å sende gaven slik at jeg ville ha den innen julaften (de garanterte det også faktisk), så har jeg enda ikke fått noen gave...

Dette kan selvfølgelig ha med postforsinkelser å gjøre.

For en uke siden tok giver kontakt med Yera spa shop og de lovte å sjekke ut saken nærmere.

Men de har ikke gitt lyd fra seg etterpå.

Nå har det gått såpass lang tid fra de lovte giver at jeg skulle ha julegaven min, og de har altså fortsatt ikke gitt giver tilbakemelding på om de i det hele tatt har sendt ut gaven min, eller hvor den i tilfelle skulle befinne seg.

Det ser ikke ut som om det blir noen julegave fra Yera Spa Shop på meg.

Jeg er derfor interessert i å høre andres erfaringer.

Har jeg bare vært uheldig eller er det en god idè å holde seg langt unna Yera Spa Shop i fremtiden ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde julekalender hvor de gav ut gratis ting hver eneste dag. Og det var det aldri noen problemer med. De små pakkene kom maks to dager etterpå.

Jeg vet ikke helt, jeg. Mulig de bare har rotet med ting. Men jeg aner ikke om det skjer til vanlig.

Skrevet

Ja, jeg vet om det med julekalenderen, jeg fikk noen prøver derfra i den forbindelse.

Var mye derfor jeg tok sjansen også, siden det virka seriøst.

Nå er jeg ikke helt sikker lengre..

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan det være at pakken er stoppet i tollen og derfor er sen?

Skrevet

Det er en norsk butikk, så det tviler jeg sterkt på.

Skrevet

Jeg fikk både adventsgaver og andre forsendelser på prikken. Forsinket noe jeg skulle hatt før jul - men det var fordi jeg ikke hadde betalt regningen min på den forrige og den var forfalt. (fikk faktura i pakken) - og da ringte de og spurte om jeg ikke kunne betale så de fikk sendt meg det.

Synes de har utvist svært stor grad av service.

Ganske fornøyd med produktene også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er en norsk butikk, så det tviler jeg sterkt på.

Visste ikke hvilken butikk det var, så jeg trodde at det var en utenlandsk butikk.

Det spørs vel om det evt er sendt som brev eller pakke. Posten der jeg bor er i alle fall flinke til å rote med brevpost og deler den gjerne ut til noen andre enn adressaten. Er den sendt som pakke, bør de jo ha et pakkenr og mulighet for å spore pakken.

Evt kan det jo være at de rett og slett har glemt å sende pakken.

Skrevet

Det er fint å høre at du har god erfaring med å handle derfra Tusenfryd.

Jeg syns det er rart det har tatt så lang tid før de gir tilbakemelding og håper de gir lyd fra seg snart så vi får klarhet i hva som har skjedd med julegaven min.

Gjest Yera Spa Shop
Skrevet

Til Minerva.

Det er fint om du kan ta kontakt med oss vedrørende en julegave som du gjennom Kvinneguidens forum mener å ikke ha mottatt.

Vi kan ikke se å ha mottatt noen etterlysning av pakker i det hele tatt, så ditt innlegg er uforståelig. Derimot hender det at enkelte ikke betaler for mottatte produkter før de bestiller på nytt, og da må vi naturligvis ha oppgjør før vi kan sende ut mer på kreditt. Men i slike tilfeller tar vi kontakt med kunden for å avtale dette nærmere. Det har også hendt èn gang at en pakke har kommet i retur fordi den oppgitte leveringsadressen har vært feil, men da tok vi også kontakt med kunden for å få riktig adresse.

Vennligst ta kontakt med oss på telefon xxxxxx så får vi se nærmere på dette.

Med vennlig hilsen

Yera Spa Shop

Telefonnummeret er slettet. Det er ikke tillatt å poste telefonnumre i innlegg. regler Orakel - moderator

Skrevet

Joda dere har mottatt etterlysning av en pakke :wink:

Siste nytt i saken er at bestiller nå har fått beskjed fra Yera spa shop om at pakken har ligget på posten uten at det har blitt sendt ut hentelapp til meg, så pakken er nå på vei til bestiller, som må sende pakken ut til meg på nytt.

Jeg får den nok, sånn midt i januar en gang.. :wink:

Jaja..bedre seint enn aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...