AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Navnet på showet/programmet er veldig misvisende. Ikke mye allsangvennlig ihvertfall. Er vel mer en rekke konserter med litt ymse artister. Anonymkode: e9556...518 4
Angelheart2 Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Er helt enig med deg. Det er stort sett artister som har behov for å promotere egne låter. Så har de en eller annen kjent artist som maltrakterer en kjent låt (ref. Sandra Lyng Haugen sin versjon av "Den finaste eg veit" for en uke siden....) Den originale, Allsang på Skansen, har reell allsang. Gode, gamle låter som "alle" kan, men allsanghjelp fra kjente artister. Gårsdagens Allsang på grensen var i alle fall et lavmål, med en finsk unggutt som ikke kan synge og som har låter kun de under 14 syns er bra... 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Så litt av Lotta på Liseberg og da slo det meg at svenskene er så mye bedre på dette enn oss. Der var det virkelig allsang. Har også vært på allsang på skansen i Stockholm en gang, og det er en helt annen liga. Vi får det liksom ikke helt til. Syns de kunne endret litt på program oppbyggningen nå. De kunne med hell byttet ut Moholt men en bedre programleder og de kunne gjort mer ut av selve allsangen. Anonymkode: df2f0...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så litt av Lotta på Liseberg og da slo det meg at svenskene er så mye bedre på dette enn oss. Der var det virkelig allsang. Har også vært på allsang på skansen i Stockholm en gang, og det er en helt annen liga. Vi får det liksom ikke helt til. Syns de kunne endret litt på program oppbyggningen nå. De kunne med hell byttet ut Moholt men en bedre programleder og de kunne gjort mer ut av selve allsangen. Anonymkode: df2f0...c8c På 7.7.2017 den 11.28, Angelheart2 skrev: Er helt enig med deg. Det er stort sett artister som har behov for å promotere egne låter. Så har de en eller annen kjent artist som maltrakterer en kjent låt (ref. Sandra Lyng Haugen sin versjon av "Den finaste eg veit" for en uke siden....) Den originale, Allsang på Skansen, har reell allsang. Gode, gamle låter som "alle" kan, men allsanghjelp fra kjente artister. Gårsdagens Allsang på grensen var i alle fall et lavmål, med en finsk unggutt som ikke kan synge og som har låter kun de under 14 syns er bra... Nice try Anonymkode: f6651...f4a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Helt enig med deg ts. Egentlig ganske elendig. Anonymkode: 89c94...f4f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nice try Anonymkode: f6651...f4a ? Anonymkode: 89c94...f4f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 På 11.7.2017 den 5.45, AnonymBruker skrev: Så litt av Lotta på Liseberg og da slo det meg at svenskene er så mye bedre på dette enn oss. Der var det virkelig allsang. Har også vært på allsang på skansen i Stockholm en gang, og det er en helt annen liga. Vi får det liksom ikke helt til. Syns de kunne endret litt på program oppbyggningen nå. De kunne med hell byttet ut Moholt men en bedre programleder og de kunne gjort mer ut av selve allsangen. Anonymkode: df2f0...c8c Ja, svenskene er helt klart mye mer folkelige og bedre på det her enn det vi er. Anonymkode: e9556...518
Gjest Solstråletårer Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 Det er så utrolig dumt lagt opp. Jeg har vært med på allsang . Det var fryktelig kjedelig. Du må gjøre alt som de sier . Som smile klappe le. Ler du ikke godt nok eller klapper. Så må de ta nytt opptak. Du kan ikke sangene . Bestemor på 80 er ikke så god på å synge sangen til karpe Diem osv.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 Hvorfor gidder dere egentlig å følge med på dette? Anonymkode: 1afbf...ded
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 På 7/13/2017 den 13.28, Solstråletårer skrev: Det er så utrolig dumt lagt opp. Jeg har vært med på allsang . Det var fryktelig kjedelig. Du må gjøre alt som de sier . Som smile klappe le. Ler du ikke godt nok eller klapper. Så må de ta nytt opptak. Du kan ikke sangene . Bestemor på 80 er ikke så god på å synge sangen til karpe Diem osv. Seriøst? Så ufattelig teit de bestemmer når du må le, klappe osv Anonymkode: 89c94...f4f
Gjest Hold the door Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå