Gjest MizBiz Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 jeg kjøpte leilighet ifjor, mens jeg drev og pakket ut, og løp opp og ned til boden og til søppelrommet så jeg naboen og diverse shady folk stå i inngangsdøra og utveksle penger og et eller annet. det er overhodet ikke noen tvil om at han dealer. jeg bryr meg ikke, annet enn at jeg ønsker ikke at han skal drive med åpent narko-salg den dagen jeg skal ha visning og selge. MEN, nå skal jeg ha barn, og har begynt å tenkte på hvordan det vil være for ungen min å måtte gå forbi tunge narkomane og push'ere på vei inn og ut inngangsdøra. så jeg vurderer å gi politiet et lite tips. eventuelt styret. hva ville du gjort?
Sheherasade Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Jeg hadde i hvert fall sagt i fra til styret i borettslaget. Muligens også politiet, ja. Jeg ville ikke ønsket å ha sånt rett ved der jeg bor. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Melde til politiet og flytte til et bedre strøk. Anonymkode: defd8...989 3
Gjest Coolaid Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 5 minutter siden, MizBiz skrev: jeg kjøpte leilighet ifjor, mens jeg drev og pakket ut, og løp opp og ned til boden og til søppelrommet så jeg naboen og diverse shady folk stå i inngangsdøra og utveksle penger og et eller annet. det er overhodet ikke noen tvil om at han dealer. jeg bryr meg ikke, annet enn at jeg ønsker ikke at han skal drive med åpent narko-salg den dagen jeg skal ha visning og selge. MEN, nå skal jeg ha barn, og har begynt å tenkte på hvordan det vil være for ungen min å måtte gå forbi tunge narkomane og push'ere på vei inn og ut inngangsdøra. så jeg vurderer å gi politiet et lite tips. eventuelt styret. hva ville du gjort? Kun politiet. Men gjør det så følger de med.
Gjest MizBiz Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Melde til politiet og flytte til et bedre strøk. Anonymkode: defd8...989 haha, kjøpte ifjor, boligprisene er på vei rett nedover i oslo, jeg er nok stuck til det forhåpentligvis går tilbake til samme nivå som ifjor...
Gjest MizBiz Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 4 minutter siden, Coolaid skrev: Kun politiet. Men gjør det så følger de med. hvordan sier man ifra til politiet anonymt? jeg kan vel ikke bruke min egen telefon? jeg ønsker virkelig ikke å bli innblanda. vil bare slippe alle folka ved inngangsdøra, og den hersens røyklukta
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, MizBiz skrev: haha, kjøpte ifjor, boligprisene er på vei rett nedover i oslo, jeg er nok stuck til det forhåpentligvis går tilbake til samme nivå som ifjor... Da får styre si opp leieavtalen til naboen. Folk som driver med kriminalitet fra brl bolig kan kastes ut av brl. Boliger. Anonymkode: 028a9...977 1
Emmelise Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 https://www.politi.no/tjenester/tips-politiet/send-tips/
Gjest MizBiz Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 10 minutter siden, Emmelise skrev: https://www.politi.no/tjenester/tips-politiet/send-tips/ takk
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 Du kan også ringe å si at du har sterke mistanker til naboen din, og fortelle hva du har sett, og at du ønsker være anonym. Anonymkode: 732a5...6df
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å tipse politiet. Anonymkode: 610d6...304
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #13 Skrevet 6. juli 2017 Tips både styret og politiet, men hold deg for all del anonym!! Så fort du sier navnet ditt, er du evt nødt til å vitne under fullt navn, og det er ikke mulig å få tilbake anonymiteten. Snakker av erfaring. Jepp, så dum var jeg. Jeg ringte politiet etter at et familiemedlem på overnattingsbesøk tok med et ganske stort parti narkotika hjem til meg. Jeg hadde aldri vært noe særlig i kontakt med politiet, så jeg visste ikke hvordan ting fungerer, og ble lurt til å oppgi navnet mitt enda jeg ettertrykkelig ba om å få være anonym. Ble møtt av sivilpolitiet som ville gå til aksjon, men jeg nektet å stå frem som tyster, så det var ikke mulig for dem å gjøre noe. De har ikke lov til å utføre razzia uten et konkret tips, og siden jeg var så dum at jeg oppgav navnet mitt, var ikke tipset mitt gyldig med mindre jeg ville stå frem. Hvem vil egentlig stå frem med fullt navn som narkotyster??! Anonymkode: 9a618...d97
Gjest Coolaid Skrevet 6. juli 2017 #14 Skrevet 6. juli 2017 2 timer siden, MizBiz skrev: hvordan sier man ifra til politiet anonymt? jeg kan vel ikke bruke min egen telefon? jeg ønsker virkelig ikke å bli innblanda. vil bare slippe alle folka ved inngangsdøra, og den hersens røyklukta Bare bruk tips skjemaet under. Skriv at du ønsker full anonymitet. Uansett, det er ikke farlig å oppgi info om hvem du er. Du kan skrive "anonym" der hvor det skal være navn.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #15 Skrevet 6. juli 2017 Jeg hadde tipset politiet og styret så fort det hadde latt seg gjøre. Vil ikke ha den slags dritt i hus. Er du heldig bor han i en kommunal bolig og blir kastet ut.😊 Anonymkode: 0e960...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå