Kaori Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hva brukes denne egentlig til? Det en en concealer er det ikke? Men hva er det som gjør den bedre enn mange andre? Vurderer å kjøpe denne, har hørt så mye positivt om den, noen som har erfaringer med den? Og peiling på hva den koster i et vanlig parfymeri?
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Jeg synes IKKE den er bedre! Men den var først på markedet i sin klasse, så ble fort berømt. Hvis du har gulaktig tone i huden og ikke er veldig lys i huden, er det vanskelig å finne match, og det blir lett slik at du får pandaringer rundt øynene-hvite. Ellers dekker den lite, og hos meg har den faktisk forårsaket eksem rundt øynene :o Min går derfor i søpla.... Tror prisen var 295,- i parfymeri. Min favoritt: Kanebo (ca 250,-)
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Jeg syns Guerlain sin er veldig bra - 280 kr ca Dekker passe mye og er lett.
Miss-X Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Jeg syns Guerlain sin er veldig bra - 280 kr ca Dekker passe mye og er lett. Jeg har prøvd Ysl nr: 2, Skinflash fra Dior nr: 2, Kanebo nr: 2 og Guerlain Issima nr: 2. Ysl sin legger seg fint på, men dekker litt dårlig. Dior sin dekker bedre, men ble brukt opp alt for fort. kanebo nr:2 var veldig mye mørkere enn nr2 hos de andre merkene, ble derfor litt for mørk for meg. Guerlain sin dekker passe, legger seg ikke i fine linjer, og varer lenge. Min favoritt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg synes heller ikke YSL er noe særlig bra. Den dekker for lite, og var litt vel skinnende på min hud. Liker Kanebo sin kjempegodt
Scheherazade Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Jeg synes YSL er bra! Føler meg litt utenfor akkurat nå, men jeg liker den iallfall. Lyser opp mørke ringer og øyepartiet. Har litt Bisque på en liten kost for å dekke litt mer av en meget synlig blodåre, så blir det så bra så. Har kjøpt min på flyplassen i Nice, der får du to for cirka 300.
Melon Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Guerlain sin dekker passe' date=' legger seg ikke i fine linjer, og varer lenge. Min favoritt.[/quote'] Høres bra ut. Må nesten prøve den! :-D
Kaori Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet om Guerlain er et europeisk merke? Finnes det i USA? Og er det noen som har et tips om hvilken nettside man kan bestille dette på? Helst ei amerikansk side?
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 Guerlain er jo innbegrepet av fransk luksus...
Champagne Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 Er det Corrective concealer dere snakker om fra Guerlain? Den de har på strawberrynet? Kunne tenke meg en concealer... er farge to veldig lys? Hvorfor har de ikke Kanebo forresten??
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 Hvorfor har de ikke Kanebo forresten?? Ahh, er så irriterende at SN ikke fører Kanebo. Det er to ting sminkeskriner mitt alltid inneholder, Kanebo dekketusj og mascara.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #12 Skrevet 10. januar 2005 Er det Corrective concealer dere snakker om fra Guerlain? Den de har på strawberrynet? Kunne tenke meg en concealer... er farge to veldig lys? Hvorfor har de ikke Kanebo forresten?? Concealeren jeg snakker om heter: Guerlain Issima - Precious Light.
Champagne Skrevet 10. januar 2005 #13 Skrevet 10. januar 2005 Concealeren jeg snakker om heter: Guerlain Issima - Precious Light. Hmm.. den har de ikke påå SN. Ikke YSL heller
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 De har Touche Eclat, bare under det engelske navnet, Radiant Touch. Jeg skal kaste min, så jeg ikke blir fristet til å prøve den på nytt, etter å ha fått eksem av den to ganger
Champagne Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 De har Touche Eclat, bare under det engelske navnet, Radiant Touch. Jeg skal kaste min, så jeg ikke blir fristet til å prøve den på nytt, etter å ha fått eksem av den to ganger Aha!! Da skal jeg ta en nærmere titt. Men ikke noe særlig om man får eksem av den, jeg har innmari sensitiv hud og reagerer på mye...
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Jeg er fornøyd med eclat , men ikke til øynene.. der bruker jeg for øyeblikket christian dior hydrating concealer... Jeg bruker eclat til nese og rundt nese samt mellom munn og hake og for å dekke kviser og sår ..(har katter så det hender de bøller litt med meg når jeg sover) . Tenkte jeg skulle prøve skinflash men.. om den ikke er så drøy så er det kanskje dumt?
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker også Touch Èclat litt her og der, men under øynene må jeg ha noe litt mer dekkende, som Guerlain Issima.
Gjest Espera Skrevet 11. januar 2005 #19 Skrevet 11. januar 2005 Jeg trodde Touche Eclat IKKE var egnet til å skjule kviser osv osv, men mer en greie for å lysne mørke ringer under øynene osv jeg? Altså ikke concealer eller "dekkstift", men et produkt for et helt annet "problemområde"....
Gjest Aurélie Skrevet 11. januar 2005 #20 Skrevet 11. januar 2005 Det stemmer at den i prinsippet ikke er en type dekkstift for urenheter, men heller en highlighter som man kan påføre på hake, kinnben, under brynene og under øynene for å lysne mørkere partier. Men jeg synes den er for gjennomskinnelig til å dekke bra nok under øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå