Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type fornarina bukse har du? Og hva er det ved den/de som gjør at du liker den så mye bedre enn andre?

Selv har jeg Fornarina i Post og Fresh. Den siste er min yndlingsbukse.

Jeg bruker buksene fordi jeg har vanskelig for å finne andre som passer perfekt i størrelsene. og fordi jeg synes rumpa blir fin i fornarina bukser :wink:

Dessuten er de fleste veldig behagelige og holder formen fint

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg foretrekker Flirt, den modellen passer meg best. Men jeg har lyst på en i Fresh, er det ikke den som henger litt på hoftene og har lave baklommer?

Skrevet

Ja det er fresh det, syns det med lommene er det som gjør buksen så kul.

Men det som er litt dumt med denne, er at det er ganske stor forskjell på lys og mørk bukse.

Jeg har ei venninne som har den mørke, har selv den lyse, og vi bruker samme størrelse, og fordi hennes er mindre vasket for å få den mørke fargen er den også mindre behagelig fordi den blir så stiv og stram, så hun bruker ikke sin så ofte. (tror hun angrer på at hun ikke kjøpte en strl større på grunn av dette)

Lurer litt på om det er kommet noen nye modeller i butikkene, vet du?

Gjest Gjesta
Skrevet

Tipper nye bukser er på vei inn. Det er jo salg, og da blir de kvitt noen av høstens modeller og farger. Selv er jeg litt lei av Fornarina for tida, det finnes så utrolig mange andre fine jeans som ikke ALLE går rundt i.

Gjest Daniella_
Skrevet

Har to stk fra Flirt-bit, og en Attitude.

Liker Flirt best!

Gjest Gjesta
Skrevet

Flirt-bit er bra:) Jeg kjøpte den som er hullete og har opprevet kant nede, og liker den kjempegodt.

Men buksene til Fornarina varierer voldsomt i størrelsene, til og med innenfor samme bukse. Jeg har en i str 25 som er for stor, og en annen i 26 som er helt passe (og begge er Flirt). Ulik lengde har de også. Så det gjelder å prøve seg fram til riktig størrelse.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Flirt-bit er bra:) Jeg kjøpte den som er hullete og har opprevet kant nede, og liker den kjempegodt.

Men buksene til Fornarina varierer voldsomt i størrelsene, til og med innenfor samme bukse. Jeg har en i str 25 som er for stor, og en annen i 26 som er helt passe (og begge er Flirt). Ulik lengde har de også. Så det gjelder å prøve seg fram til riktig størrelse.

Den buksa du snakker om, med opprevet kant, hvordan ble den etter vask? Vider den seg mye ut? Blir veldig glad om du svarer :)

Skrevet

jeg har to av modellen Attitude..

måtte kjøpe en nyen...den gikk jo så ut.....

lillemor! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den jeg lurer på er modellen Flirt-Bit. Det er ikke stretch i den tror jeg.

Skrevet

Jeg har to attitude (en blå og en svart) og en flirt. Liker alle kjempegodt. Men hvor i huleste er det salg på fornarina og hvilke modeller er det? Har ikke sett noe på salg her (Lillestrøm) og kjøpte den blå attituden for en uke siden til fullpris.

Skrevet
Den jeg lurer på er modellen Flirt-Bit. Det er ikke stretch i den tror jeg.

Den er uten stretch, og er litt mindre i størrelsen enn normalt. Min har ikke utvidet seg nevneverdig, men den blir endel trangere etter vask. Så det blir ikke hengerumpe i den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar Lilith :)

Så man bør kjøpe den noenlunde passelig?

Blir den slaskete i lårene? Det er nemlig mitt problem, da jeg har tynne lår, men likevel hofter..

selv om den blir trangere i vask, så varer vel ikke det når man har brukt den en stund, regner jeg med? :-?

Skrevet

Jeg har ingen. Får dem ikke over rumpen...

Skrevet
Takk for svar Lilith :)

Så man bør kjøpe den noenlunde passelig?

Blir den slaskete i lårene? Det er nemlig mitt problem, da jeg har tynne lår, men likevel hofter..

selv om den blir trangere i vask, så varer vel ikke det når man har brukt den en stund, regner jeg med? :-?

Kanskje ikke fasongen er helt optimal for deg, da....Den er nemlig ganske rett/vid i lårene, og relativt smal over hoftene, som de fleste Fornarina. Jeg har muskuløse lår, så er happy akkurat med det, men jenta i butikken sa at den ble for vid i lårene for mange, spesielt når de fleste må opp i størrelse i forhold til normalt.

Men prøv, så får du se selv. Jeg måtte som sagt opp en størrelse i forhold til normalt, og den måtte jeg presse på meg (i oktober), og den må fortsatt presses på.

Den holder fasongen greit etter vask, og blir ikke så slaskete som mange jeans.

Eneste dumme: den er sinnssykt lang i beina (noe jeg løser ved å bruke hæler til)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje ikke fasongen er helt optimal for deg, da....Den er nemlig ganske rett/vid i lårene, og relativt smal over hoftene, som de fleste Fornarina. Jeg har muskuløse lår, så er happy akkurat med det, men jenta i butikken sa at den ble for vid i lårene for mange, spesielt når de fleste må opp i størrelse i forhold til normalt.

Men prøv, så får du se selv. Jeg måtte som sagt opp en størrelse i forhold til normalt, og den måtte jeg presse på meg (i oktober), og den må fortsatt presses på.

Den holder fasongen greit etter vask, og blir ikke så slaskete som mange jeans.

Eneste dumme: den er sinnssykt lang i beina (noe jeg løser ved å bruke hæler til)

Jeg har den.. men lurer altså på om jeg skal bytte størrelse eller ikke. Den er passe nå, men litt vid nederst på lårene, og gaper litt bak når jeg sitter (uten belte). Så hvis den går ut blir den stygg, og det har jeg brent meg på før, men i andre merker.

Skrevet

Jeg synes Fornarina er de buksene som best holder fasongen, ihvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker :)

Får håpe den holder bedre enn Lee i det minste..

Skrevet
Takker :)

Får håpe den holder bedre enn Lee i det minste..

Det skal ikke mye til, de buksene utvider seg jo mens du ser på dem...Diesel gjør også det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...