Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg jobber med. Han er singel og jeg er det. Er litt interessert i han og vil gjerne ta et steg. Hvordan går jeg frem? Sende han en sms, har hans nr, tror ikke han har mitt. Eller skal jeg adde han på facebook? Og hvordan skal jeg vise han at jeg er interessert? 

Anonymkode: cdb20...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt hvor gamle dere er. Er som regel ikke akseptabelt å inngå flørter på arbeidsplassen som voksen.
Både på grunn av hensyn til arbeidet som ikke skal miste fokus, og av hensyn til kolleger siden det blir ubehagelig om noen har emosjonelt forhold i et profesjonelt miljø , og av hensyn til hverandre og arbeidskontrakt, tenk så ubehagelig og kjipt å være den som blir dumpa eller avvist, og man må se hverandre hver dag på jobb i etterkant....

Men er du tenåring og jobber i kiosk som vikar kjør på.
Om dere har en god tone på jobb kan du jo spørre hva han skal i helgen og ønske han god helg, og ta det gradvis derifra. Neste helg fortelle hva du skal og at han gjerne må bli med om han vil og samtidig spørre om facebooken hans om han er positiv, så adder du han på facebook, da får han sjansen til å ta neste steg med deg å si at han vil bli med på det du snakket om på jobben eller høre hva du skal helgen etter :)

Anonymkode: 1f37a...90d

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i midten av 20- åra pluss.

Det er en sommerjobb i et firma, ved siden av studier som hver tar. Så tror ikke jeg kommer til å treffe han etter sommeren. Begge studerer langt fra denne byen :)  

AnonymBruker
Skrevet

Sommerjobb er helt innafor å prøve seg på en flørt da :) I og med at jobben er kortvarig

Anonymkode: 1f37a...90d

AnonymBruker
Skrevet

Men skal jeg sende han en mld, el legge han til facebook?

Selv om jeg er gammel, er jeg ny i dette! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...