AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Hei! Jeg er en jente som sliter med å finne flatterende shorts! Ønsker meg jeans-shorts, men er usikker på hvilken lengde jeg bør gå for. Litt om meg: 165 cm høy, forholdsvis korte ben. Underkroppen er kraftigere enn overkroppen, både lår og legger er kraftige. Bruker str M / 38 i bukser. Har ellers smal midje/overkropp, og rund, godt trent rumpe. Men kraftige lår som sagt, med ganske mye fett på innsiden av lårene selv om jeg har godt trente quads og hamstrings. Tips? Anonymkode: 28b12...2e3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 En slik modell kanskje? Anonymkode: 865ad...fa5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Eller denne fra ASOS Anonymkode: 865ad...fa5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente som sliter med å finne flatterende shorts! Ønsker meg jeans-shorts, men er usikker på hvilken lengde jeg bør gå for. Litt om meg: 165 cm høy, forholdsvis korte ben. Underkroppen er kraftigere enn overkroppen, både lår og legger er kraftige. Bruker str M / 38 i bukser. Har ellers smal midje/overkropp, og rund, godt trent rumpe. Men kraftige lår som sagt, med ganske mye fett på innsiden av lårene selv om jeg har godt trente quads og hamstrings. Tips? Anonymkode: 28b12...2e3 " For korte ben: Kortere shorts Få bena til å se litt lengre ut med en kort shorts. Du trenger ikke gå for hotpants-lengde, en shorts som slutter rett over midt på låret er kort nok. " "For problemlår: Knelange shorts Dekk problemområdene over knærne med shorts som går til knærne. Shortsen bør følge kroppen, men trenger ikke være ettersittende. Selv om knelengde-shorts kan få bena til å se litt kortere ut, kan du enkelt skape balanse med å kombinere den med et par behagelige kilehæler slik at du får litt høyde. " http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/shorts-til-din-kropp-2599754 Anonymkode: 865ad...fa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå