AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 En venn skal ikke være med på tur likevel. Jeg har bestilt begge billettene. Så jeg skal altså bare avbestille min venns billett, ikke min. På nett får jeg bare endret billett, ikke avbestilt. Kjøpte billett på nett. Har ikke bruker, vet ikke om det går da? Og det tar jo hundre år å ringe... Anonymkode: ff6f5...a2f
reiseglad Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Du må ringe, får ikke gjort noe med bare den ene billetten når det er samme ref.nummer.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 53 minutter siden, amativeReflection skrev: Trykk endre og så avbestill. Men jeg får bare opp å endre begge billettene., jeg skal jo bruke min. Men hvis sånt er umulig på nett får jeg bare ringe, men hva om jeg ikke når frem? Kan ikke sitte i timesvis og bare vente. Anonymkode: ff6f5...a2f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Litt oppdatering her. Nå er reisepartneren min litt vinglete, og jeg aner ikke om han skal være med eller ikke. Worst case vet jeg det ikke før avreisedagen. Hva gjør jeg da? Bare driter i noe avbestilling, sjekker inn meg selv og drar? Da blir vel hans billetter slettet om han ikke sjekker inn? Men MIN returbillett vil vel fremdeles være OK? Siden begge billettene ligger på samme referanse nr altså.. Sikkert dumt spørsmål, men. Ikke så vant med dette. Anonymkode: ff6f5...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå