Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å pakke til en ukesferie i Syden, og innser at jeg har hele sju bikinisett...

Jeg liker alle, og veksler mellom alle når jeg er hjemme. Men kan jo ikke ha med sju sett på ferie?!

Hvor mange bikinisett har du, og hvor mange tar du med deg på ferie?

Må legge til at det er ulike varianter da, trekant og stroppeløs og bh-form. Og alle overdelene og underdelene kan blandes, er ikke så opptatt av at de skal ha samme farge, så lenge de matcher.

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har ingen, pakker ingen og bruker ingen. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen, har heller ingen badedrakter. 

Anonymkode: 2dc11...3b4

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har 5 og tar med 2 eller 3, på ferie.

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 15 tror jeg. Har nettopp flyttet og kvittet meg med 15 sett.. Jeg har en bikini-fetish tror jeg. Sååå mange fine! 

Anonymkode: 3c013...af9

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kwami skrev:

Holder på å pakke til en ukesferie i Syden, og innser at jeg har hele sju bikinisett...

Jeg liker alle, og veksler mellom alle når jeg er hjemme. Men kan jo ikke ha med sju sett på ferie?!

Må legge til at det er ulike varianter da, trekant og stroppeløs og bh-form. Og alle overdelene og underdelene kan blandes, er ikke så opptatt av at de skal ha samme farge, så lenge de matcher.

2 bikinioverdeler og 3-4 bikinitruser ville jeg tatt med, og en liten pakke vaskemiddel for håndvask av bikinitrusene.

Anonymkode: 74d1d...fc5

Skrevet

7-8 stykker. Bruker 3-4 av de.  De blir fort slitt i syden og varer bare 2-3 sesonger. 

Skrevet

Jeg har én. Har vel hatt to samtidig på det meste, men kan ikke huske at jeg har hatt med mer enn én av gangen på sydentur.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 og pleier å ta med begge! 

Anonymkode: 906df...0c5

AnonymBruker
Skrevet

For øyeblikket har jeg en. Den kjøpte jeg ny på Lindex i år.

Anonymkode: ad573...654

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 30 ca. De er jo så mange fine og billige! Pleier ta med 10 på ferie.

Anonymkode: 771ea...c8a

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
8 timer siden, Kwami skrev:

Nei. 7  sett bikinier tar nok mesteparten i kofferten. 

Burde jeg hatt ironiflagg?

Endret av NotNaomi
Gjest Coolaid
Skrevet

Er naturist. 

Er også mann. 

Skrevet

3 bikinier, og 2 badedrakter.

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen

Anonymkode: 3b283...bbd

Skrevet

Jeg har en bikinikropp. Den liker jeg ikke, så bader stort sett i bh(men man kan ikke kan se at er det)

Skrevet

Har en bikini. Har aldri vært i Syden, men regner med at jeg hadde pakket den ene jeg har...

Skrevet

Har 6 bikinier, og de kan mixes alle sammen. Har med alle på da jeg drar på ferie, og alltid to på stranda. Opplevde at ene stroppene på en trekant bikini ble ødelagt, mens jeg hadde den på. Veldig glad jeg hadde med en til da :fnise:

Skrevet

Jeg aner ikke hvor mange jeg har. Mellom 20 og 30 sett. :lol:

jeg bruker vel ca 10 stk av de jevnt over. Hadde pakket med meg 4-5 sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 1 bikini og 1 badedrakt

Anonymkode: 19800...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...