maki Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 hva i all verden er det jeg har fått på hjernen nå da Syvåring banker Robbie ut av hitlisten sangen Vi er veldig lei av en sang (yebo) som et barn i barnehagen elsker, tror jeg skal få brent denne sangen på en cd så kanskje han kan bytte for en stund.
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Hørte den på Petre i dag... huffesen... :-? ... er det noen vi skal ganne igjen????
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 ... er det noen vi skal ganne igjen???? Næh... bare ignorere - DET er ondt det
Sniglå Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Jeg er ikke akkurat en rev på tysk, men betyr "schnappi" noe eller? Får av en eller annen grunn assossiasjoner til Kevins helikopter når jeg hører sangen. Hadde kanskje gjort seg med "Schni shcna schnappi" som bakgrunnsmusikk til aktiviten?!? uff..
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Får av en eller annen grunn assossiasjoner til Kevins helikopter når jeg hører sangen. Hadde kanskje gjort seg med "Schni shcna schnappi" som bakgrunnsmusikk til aktiviten?!? ...*bilder i hodet* .. og det blir opplagt mye vanskeligere å ignorere nå... .. selv om det er aldri så ondt
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Men billa du må innrømme at det er litt morro da
Gjest *Fiona* Skrevet 8. januar 2005 #12 Skrevet 8. januar 2005 Ok... jeg har ikke hørt sangen enda (er DRITT LEI ordet tsunami så jeg har boikottet tv og radio) og jeg gruer meg allerede - særlig det visuelle her går det nå en viss automatikk i er jeg redd :o
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #13 Skrevet 8. januar 2005 Den barne stemmen var jo helt skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå