AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg og samboer har akkurat vært på sydentur sammen med våre barn (5 og 7 år). Vi har hatt familierom hvor barna sover i sofa, mens vi sover i dobbelseng. Jeg prøver meg, men min partner sier nei - ikke aktuelt så lenge barna sover i samme rom. Hva er deres syn på dette? Forsiktig sex under dynen, mens barna sover tungt i sovesofa. Anonymkode: 5e0ff...abe 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Ikke aktuelt for meg! Sånt kan gi barn traumer! Anonymkode: e8df6...c5a 10
Gjest Overrasket Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Ta den gamle "Barn, nå må dere ut å leke litt, da. Pappa er sliten og han skal ta en lur, men dere må jo nyyyyte solen, da!"
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Ikke ok. Enig med partneren din her. Anonymkode: a3c13...18e 10
Nuddelkopp Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Ikke greit å ha sex med barn i rommet. Barna dine er gamle nok til å våkne av sånt uansett hvor tungt de sover. Vis litt respekt og beherskelse..... Men å ta seg en kjapp en på kjøkkenbenken mens de er på bamseklubben går fint an. 11
Måbarefåsiat... Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Hadde aldri jeg gjort. Så nøden tror jeg aldri jeg har vært. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Er det ikke bare å avstå sex en uke eller to? Eventuelt ha sex på dagtid mens barna holder på med andre organiserte aktiviteter. Jeg ville i alle fall ventet med å bestille to hotellrom så lenge som det lar seg gjøre, for det er dyrt! Anonymkode: 57d3d...525 4
Gjest Cocosa Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 Har du tenkt å gi barna traumer for livet, så vær så god! Makan!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 Hvordan overlevde foreldre og barn på ett eller to rom og kjøkken før imtiden? Må være mange traumatiserte ute i verden skal vi tro denne tråden. Anonymkode: 93738...13c 18
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan overlevde foreldre og barn på ett eller to rom og kjøkken før imtiden? Må være mange traumatiserte ute i verden skal vi tro denne tråden. Anonymkode: 93738...13c Unga var ute å lekte da vet du, de satt ikke inne med pc og ipad hele dagen. Anonymkode: e8df6...c5a 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 Mamma og pappa pleide alltid å ha seg på samme rom som meg og broren min da vi var på ferie. Skikkelig utrivelig! Siste gang var jeg 12 og vi bodde på ei ettroms campinghytte med ei køyeseng med dobbeldel nede (broren min var da blitt så gammel at han ikke var med). Og så lurte de på hvorfor jeg var så sur hele ferien! Turte jo ikke si noe.. Fikk ikke være med på flere ferier fordi jeg var så sur, men bare glad til jeg altså! Selv om jeg syns det var pyton pleide jeg å unnskylde dem litt også. Det var sikkert sånn det var å være voksen, helt umulig å styre lystene sine. Og så måtte de jo få kose seg på ferien de og stakar Nå som jeg er voksen selv vet jeg jo myyye bedre. Ah, det var godt å få det ut!!! Vet ikke om jeg vil si jeg har traumer akkurat, men jeg er fremdeles sur og synes de var kvalme og respektløse. Konklusjon: ikke ha sex med barna i samme rom. Anonymkode: 609dc...7c7 12
Kontormus Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 Sex med barn på samme rom? Big fat: NO! Kjenner en 7-åring som ikke ville på samvær til sin far etter en slik opplevelse. Det tok 3 år før ungen lot seg overtale til å sove hos far igjen! 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #13 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Kontormus skrev: Sex med barn på samme rom? Big fat: NO! Kjenner en 7-åring som ikke ville på samvær til sin far etter en slik opplevelse. Det tok 3 år før ungen lot seg overtale til å sove hos far igjen! Min personlige erfaring også . Hørte mamma og pappa en gang når jeg var liten, sikker 7 år eller mer, delte rom med mamma og pappa var på besøk, elsket når han var på besøk , men våknet den natta, og gråt og fikk ikke sove på mange år de andre gangene i fremtida han kom på besøk. Når jeg kom i puberteten hadde jeg fullstendig angst for seksuelle ting , syntes bare det var ekkelt pga det jeg hadde opplevd som barn , mista ikke jomfrudommen før jeg var over 20 , og var ellers en attraktiv og pen ungdom med masse gutter rundt meg, men så fort det ble noe nærhet og seksuelt fikk jeg avsmak . Anonymkode: e8df6...c5a 3
Gjest impressa Skrevet 7. juli 2017 #14 Skrevet 7. juli 2017 For en stund siden var det en tråd det flere syntes det var OK med kjapp sex under bleieskift og jeg vet ikke hva. Dette er jo ingenting i forhold. Så svarene i denne tråden var veldig, veldig betryggende.
AnonymSjiraff Skrevet 7. juli 2017 #15 Skrevet 7. juli 2017 (endret) Hva om ungen din var 16 og tok med seg en fyr og hadde sex på sovesofaen mens dere var i samme rom? Endret 7. juli 2017 av AnonymSjiraff 6
SlemUlv Skrevet 7. juli 2017 #16 Skrevet 7. juli 2017 Jeg tror nok jeg hadde sagt nei selv. Om du vil ha sex på ferie, får dere la ungene få eget soverom. Det er mulig å leie familie leilighet, med 2 soverom. 5
Christy89 Skrevet 7. juli 2017 #17 Skrevet 7. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke aktuelt for meg! Sånt kan gi barn traumer! Anonymkode: e8df6...c5a Jeg har hørt foreldrene mine ha sex. Ekleste som finnes! 😭 vi hadde soverom vegg i vegg og de trodde vel jeg sov, men jeg hørte de. Barn får med seg MYE 3
Gjest Cocosa Skrevet 7. juli 2017 #18 Skrevet 7. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma og pappa pleide alltid å ha seg på samme rom som meg og broren min da vi var på ferie. Skikkelig utrivelig! Siste gang var jeg 12 og vi bodde på ei ettroms campinghytte med ei køyeseng med dobbeldel nede (broren min var da blitt så gammel at han ikke var med). Og så lurte de på hvorfor jeg var så sur hele ferien! Turte jo ikke si noe.. Fikk ikke være med på flere ferier fordi jeg var så sur, men bare glad til jeg altså! Selv om jeg syns det var pyton pleide jeg å unnskylde dem litt også. Det var sikkert sånn det var å være voksen, helt umulig å styre lystene sine. Og så måtte de jo få kose seg på ferien de og stakar Nå som jeg er voksen selv vet jeg jo myyye bedre. Ah, det var godt å få det ut!!! Vet ikke om jeg vil si jeg har traumer akkurat, men jeg er fremdeles sur og synes de var kvalme og respektløse. Konklusjon: ikke ha sex med barna i samme rom. Anonymkode: 609dc...7c7 Opplevde det samme. All medfølelse til deg ❤️
SlemUlv Skrevet 7. juli 2017 #19 Skrevet 7. juli 2017 Fordelen med å ha lesbisk mamma, som aldri hadde sex ser jeg *ler* 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #20 Skrevet 8. juli 2017 Skjønner han godt. Han gjør barna en stor tjeneste! Å høre (eller verre, å se) foreldrene ha sex er ikke greit. De kan lett våkne opp når dere er i gang Når jeg var barn så husker jeg foreldrene mine hadde sex når vi delte rom på tur. De trodde jeg sov tungt, men var våken. Herregud, så ubehagelig og kleint. Turte jo ikke å si noe. Bare latet som jeg sov Anonymkode: 0801c...bce 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå